УВАГА! Вакансія
Служба у справах у дітей Доманівської селищної ради з 11 лютого 2021року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – провідний спеціаліст- бухгалтер служби у справах дітей.
Місце роботи – смт Доманівка
Основні вимоги до кандидата:
освіта - повна вища,
стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років;
досконале володіння державною мовою;
вміння працювати на комп'ютері.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається службою у справах дітей селищної ради.
Документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою:
смт Доманівка, вул. Центральна,48,
селищна рада телефон 0663401303
ОГОЛОШЕННЯ
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», відділ економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради 3 березня 2021 року
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад:
1.Головного спеціаліста - бухгалтера
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня спеціаліста.
- стаж роботи за фахом в бухгалтерській сфері в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5-ти років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Бюджетний Кодекс, Закони України «Про бухгалтерський облік;
- нормативно-правові акти трудового та господарського законодавства.
Вимоги компетентності:
- практика застосування нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно ведення бухгалтерського обліку; знання основ діловодства;
- досконале володіння державною мовою;
- досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica» та ПЗ «Фіндокументи».
2.Завідувач сектору земельних відносин.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта спеціаліста за напрямом підготовки: «землевпорядкування та кадастр або агрономія» не нижче ступеня спеціаліст.;
- стаж роботи за фахом в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5-ти років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Земельний Кодекс.
Вимоги компетентності:
- вміння на практиці застосовувати земельне та природоохоронне законодавство;
- володіння навиками застосування технології проведення землевпорядних робіт;
- вміння користуватися геодезичними й аерофотографічними приладами;
- вміння здійснювати та обробляти геодезичні обміри, складати графічну частину документації із землеустрою;
- вміння користуватися інтерактивними картами землеустрою, комп’ютерними програмами AutoCad, Digitals.
Додаткові вимоги компетентності
- просторове мислення;
- комунікативність;
- аналітичні здібності.
3.Головного спеціаліста сектору земельних відносин - 2 вакантних посади
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта спеціаліста за напрямом підготовки: «землевпорядкування та кадастр або агрономія » не нижче ступеня спеціаліст;
- стаж роботи за фахом в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5 років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Земельний Кодекс.
Вимоги компетентності:
- вміння на практиці застосовувати земельне та природоохоронне законодавство;
- вміння користуватися геодезичними й аерофотографічними приладами;
- вміння здійснювати та обробляти геодезичні обміри;
- вміння користуватися інтерактивними картами землеустрою, комп’ютерними програмами AutoCad, Digitals.
4. Провідного спеціаліста сектору земельних відносин – 2 вакантних посади
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта спеціаліста за напрямом підготовки: «землевпорядкування та кадастр або» не нижче ступеня спеціаліст;
- стаж роботи за фахом в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5 років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Земельний Кодекс.
Вимоги компетентності:
- вміння на практиці застосовувати земельне та природоохоронне законодавство;
- вміння користуватися геодезичними й аерофотографічними приладами;
- вміння здійснювати та обробляти геодезичні обміри;
- вміння користуватися інтерактивними картами землеустрою, бути досвідченим користувачем ПК.
5. Головний спеціаліст
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта спеціаліста за напрямом підготовки: «економіка» або «менеджмент» не нижче ступеня спеціаліст;
- стаж роботи за фахом в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5 років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Податковий Кодекс;
- Бюджетний Кодекс.
Вимоги компетентності:
- наявність комунікативних, аналітичних здібностей та навичок; орієнтованість на результат,;
- уміння аналізувати інформацію для складання інвестиційних проектів.
5.Завідувач сектору господарського обліку
Кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- громадянство України,
- повна вища освіта спеціаліста не нижче ступеня спеціаліст;
- стаж роботи за фахом в органах державної служби чи місцевого самоврядування не менше 5 років.
Вимоги до професійних знань:
- Конституція України;
- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування, «Про запобігання корупції»;
- Земельний Кодекс:
- Податковий Кодекс в частині справляння місцевих податків та зборів.
Вимоги компетентності:
- наявність організаційних, комунікативних, аналітичних здібностей та навичок; орієнтованість на результат,;
- уміння готувати аналітичні матеріали,
- тактовність, відповідальність та дисциплінованість.
Для участі у конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
- копія документа про освіту;
- 2 фотографії розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); письмова згода на обробку персональних даних.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції," а також спеціального законодавства за специфікою функціональних повноважень відповідних посад у відділі економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Звертатися за адресою: смт Доманівка, вул. Центральна, 48.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 0508022393.