Звіт про роботу виконавчого комітету Доманівської селищної ради за 2024 рік
Звіт про роботу виконавчого комітету Доманівської селищної ради
за 2024 рік.
Звітуючи про роботу виконавчого комітету слід зазначити, що ми виконуємо як, власні так і делеговані державою повноваження, які визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Стан відвідування засідань членами виконавчого комітету впродовж звітного періоду, їх активності на засіданнях, перебували на достатньому рівні, що дало змогу оперативно вирішувати нагальні питання громади.
Виконавчий комітет працює згідно Регламенту та відповідно затверджених планів роботи, сформованих на підставі пропозицій виконавчих органів селищної ради.
За звітний період підготовлено і проведено 12 засідань виконавчого комітету селищної ради, в ході яких прийнято 213 рішень.
Планові питання які розглядалися:
- звіти про виконання бюджету селищної ради;
- звіти комунальних підприємств, структурних підрозділів;
- про стан соціального обслуговування та надання соціальних послуг населенню на території селищної ради;
- про підготовку закладів освіти до нового навчального року;
- про стан справляння місцевих податків і зборів;
- про затвердження фінансових планів комунальних підприємств;
- про організацію щорічної акції «За чисте довкілля»;
- питання цивільного захисту населення;
- про заходи підготовки комунальних підприємств та установ до роботи в опалювальному сезоні, та інші.
Крім запланованих основних питань, на розгляд виконавчого комітету виносились інші питання життєдіяльності громади, це зокрема питання:
- соціально-економічного розвитку територіальної громади;
- житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування;
- соціального захисту населення;
- питання освіти, охорони здоров’я, культури та спорту;
- питання органу опіки та піклування;
- питання квартирного обліку; тощо.
Всі прийняті рішення виконкомом доведені безпосередньо до зацікавлених сторін та виконавців.
Усі засідання виконавчого комітету селищної ради у звітному періоді були відкритими, проводились гласно з дотриманням принципів законності.
Своєчасно забезпечено оприлюднення рішень виконавчого комітету на офіційному сайті селищної ради.
При виконкомі створено 8 комісій.
Адмінкомісія, житлова комісія, комісія з вирішення питань реалізації програм соціального захисту, комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, з питань евакуації, протиепізоотина комісія, комісія з питань захисту дітей, опікунська рада.
За звітний період проведено 59 засідань комісій при виконавчому комітеті.
Документування управлінської діяльності
За звітний період опрацьовано задокументованих 4181 службових документів, які надійшли на адресу селищної ради, в результаті діяльності виконавчих органів селищної ради зареєстровано та надіслано 1032 листів на адресу органів влади усіх рівнів та юридичних осіб.
Розроблено та прийнято 301 розпоряджень селищного голови:
– з основної діяльності 190;
– з особового складу 111;
Підготовлено 246 проектів рішень до розгляду на сесії .
Розгляд звернень громадян
Працівники виконавчих органів селищної ради вживали заходів щодо
своєчасного і повного розгляду звернень громадян.
Прохання заявників вирішувалися в межах компетенції органів місцевого самоврядування . Протягом звітного періоду до виконавчого комітету селищної ради надійшло 282 звернень громадян.
Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 149, земельних відносин -18, комунального господарства -21, захист прав дітей -15.
З метою створення умов для послідовних і узгодженних дій установ, структурних підрозділів Доманівської селищної ради, кожного понеділка, селищним головою проводиться оперативна нарада.
Здійснення повноважень, що належить до відання виконавчих органів місцевого самоврядування забезпечували 8 виконавчих органів селищної ради:
Відділ економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин;
Фінансовий відділ;
Відділ соціального захисту та охорони здоров’я;
Відділ освіти, культури, молоді та спорту;
Центр надання адміністративних послуг;
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрію;
Відділ архітектури та містобудування;
Служба у справах дітей.
Завдяки налагодженій співпраці із USAID «ГОВЕРЛА» у 2024 році нам вдалося залучити матеріальних цінностей на суму 13 101 708,11 грн.
В рамках співпраці із USAID «ГОВЕРЛА» наша громада отримала:
сучасний екскаватор-навантажувач з комплектом додаткового обладнання, який переданий комунальному підприємству- 3 171 02,21грн;
дизель генератор 100 кВт - 638 495,55грн;
пересувна освітлювальна вежа з генератором - 556 110,9грн.;
подріблювач гілок на прицепі - 585 360 грн.
самоскид FORD - 4 336 833.15 грн.;
Трактор - 2 151 652,68 грн.;
Міні екскаватор - 1 656 153,62.
Співпраця GIZ в 2024 році
Установлено дві сонячні станції
Багатопрофільна лікарня, Центр ПМСД;
Отримали «Мобільну клініку» яка дасть можливість надання кваліфікованої допомоги в селах громади; 197795 євро (8 607 .227)
Подані заявки на встановлення 3 модульних котельні. Доманівська ДЮСШ Маринівський спорткомплекс, в ліцеях «Успіх» та «Лідер».
Співпраця ЮНІСЕФ
Отримали матеріали для ремонту системи водопостачання та водовідведення на загальну суму 3 915 739,14грн.
«Фонд Відбудови України» У співпраці з міжнародними партнерами (урядом Данії).
КП Аграрно- Паливна компанія отримує обладнання для палетної лінії на сумму 16 млн.грн. реалізація проекту «Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання від існуючої свердловини в с.Зброшково до смт Доманівка;
зведення будинків садибного типу для гостро потребуючих внутрішньо переміщених осіб. Мобільний ФАП, центр безпеки
Відділ економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради за 2024 рік
Доманівська селищна рада приймає участь у проєкті USAID «Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування» («Говерла»).
В своїй роботі відділ керується Стратегією сталого розвитку Доманівської об’єднаної територіальної громади Миколаївської області на 2018 – 2026 роки.
Розпочата робота щодо продовження Стратегії на наступний період та внесення актуальних змін за консультаційної підтримки та супроводу фахівців проєкту « ГОВЕРЛА». Проведено анкетування серед мешканців та бізнесу, підготовлена аналітична інформація по громаді.
Виконання повноважень згідно ЗУ «Про місцеве самоврядування»:
- ст. 33 Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.
- п. 2 Фінансування витрат за напрямками заходів здійснюється за напрямками 21 місцевих Програм, 9 з яких розроблено відділом.
В 2024 році розроблені проєкти Програм:
- Програми з енергозбереження, енергоефективності та раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів Доманівської селищної ради;
- Програма регулювання чисельності безпритульних тварин в населених пунктах Доманівської територіальної громади на 2025-2028 роки;
- вносилися пропозиції щодо актуальних змін до «Програми соціально - економічного розвитку», до Програми розвитку земельних відносин.
Розроблялися місцеві нормативні документи: Порядок списання майна, Положення про аукціонну комісію, Про організацію обліку об’єктів комунальної власності, Положення з обстеження земельних ділянок на території Доманівської селищної ради.
П.б п.5 Вирішення земельних спорів.
Розглянуто 18 скарг громадян з земельних питань та межових спорів;
14 - обстежень земельних ділянок з виїздом для огляду місцевості.
П. 9 Організація і здійснення землеустрою:
Витрати на землевпорядкування
- 2024 рік 41,6 тис.грн. (інвентаризація 5 ділянок земель комунальної власності, їх топографічне знімання, встановлення меж).
П 15. надання податковим органам інформації щодо власників та користувачів земельних ділянок
Здійснюється облік землі комунальної власності:
- яка перебуває у власності громадян;
- які перебувають в оренді юридичних та фізичних осіб;
- яка перебуває в користуванні установ, організацій та підприємств.
Щорічно проводиться інвентаризація землі по категоріям:
ОСГ - 3838 осіб, площа 5831га.
Кількість громадян - одноосібників для нарахування органами ДПІ мінімального податкового зобов’язання зменшилася з 3227 (за 2022 р.) до 2358 (за 2023 р), які оформили договірні зобов’язання з суб’єктами господарювання.
Працівниками відділу громадянам видано 8650 повідомлень про податкові зобов’язання, проводиться роз'яснювальна робота з боржниками.
Відбувається обмін інформацією з ДПІ щодо землі, на яку виникли податкові зобов’язання. Підготовлено 29 довідок в ДПІ про зняття з обліку землі, на яку здійснено безпідставні нарахування.
Відстежуються зміни даних по господарського обліку в домогосподарствах населення та щорічно подається статистичний звіт про дані обліку. В зв’язку з набуттям в 2024 році Доманівкою статусу селища, виникла необхідність ведення погосподарського обліку в селищі Доманівка. Це великий обсяг інформації, який розпочато з «нуля»
З метою ефективного управління землею в 2024 р. за рахунок коштів фонду економії заробітної плати спрямовано кошти у сумі 84 тис. грн на програмне забезпечення «FEODAL» (Царедарівський, Петропавлівський та Зеленоярський старостинський округи). Вартість опрацювання одного старостинського округу 28 тис. грн). Прагнемо створити реєстр земельних ділянок, щоб, відкривши таблицю, можна було побачити всю інформацію про земельні ділянки в громаді — орендну плату, договори оренди та процентні ставки, а також перевірити повноту обліку для збільшення надходження до бюджету.
За 11 міс2024 року надійшло
Плата за землю – всього, тис. грн |
11 017, 760 |
Земельний податок з юридичних осіб |
189 ,860 |
Орендна плата з юридичних осіб |
3 157,622 |
Земельний податок з фізичних осіб |
5 230, 919 |
Орендна плата з фізичних осіб |
2 439, 357 |
Укладено 6 додаткових угод до діючих договорів оренди на збільшений відсоток плати, що збільшить надходження орендної плати -112,5 тис.грн. Середній відсоток орендної плати за користування земельними ділянками становить 8 %.
Протягом 2024 року укладено 133 договорів оренди з очікуваними надходженнями в сумі 563,456 тис.грн, в т. ч. 155 договорів городництво на площу - 66,67 га; 16 договорів сінокосіння на площу 116,4га.
Самоврядний контроль.
Відбулося 10 засідань робочої групи з наповнення місцевого бюджету, аналізувався стан сплати податкових зобов’язань, розглядалася заборгованість платників.
В 2024 р проведено 10 спільних виїздів з представником прокуратури з обстеження використання водного фонду (ставків), перевірки договірних зобов’язань з метою приведення у відповідність до Водного кодексу.
На запити прокуратури готувалися інформації щодо переданого майна в комунальну власність, виявлення безхазяйного майна, користування землею ліцеєм ім. Героя АТО Матвієнком А.В., укладених договорів на тимчасові споруди, на розміщення реклами.
На час воєнного стану в 2024 році продовжується дія мораторію на проведення перевірок державними органами, тому відділ не звертався з ініціювання проведення перевірок земельного законодавства.
Розпочато створення Єдиного реєстру майна комунальної власності, щоб виявити все не обліковане, що є в громаді та впорядкувати обліковане майно, адже кожен підрозділ — освіти, культури чи медицини — веде власний окремий облік.
П.3) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні.
На території громади погоджені проєкти землеустрою із встановлення меж природно-заповідного фонду –ботанічної пам’ятки природи «Гирло річка «Бакшала» площею 5 га та природно- заповідний фонд ландшафтного заказника «Бакшалинські плавні» площею 99,6181га, них земля комунальної власності 88,8007 га. га відповідно до ст. 27 і 28 ЗУ «Про природно-заповідний фонд України».
П.8 ) підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок;
п.9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою.
Протягом 2024року розглянуто 575 заяв щодо надання дозволів на розробку та затвердження проектів землеустрою із відведення землі: з них 277 заяв на городництво, 78- на обслуговування житлових будинків, 78- на сінокосіння, 22- землі промисловості, 27 - заяв невитребувані паї, 13- переоформлення особистого селянського господарства з постійного користування, 5 -паї по сертифікату, 10 інвентаризація землі.
13 заяв відмовлено у наданні дозволу, деякі з них- з підстав надання документів з ознаками фальсифікації.
Аналіз господарської діяльності
Зареєстровано 149 юридичних осіб господарської діяльності. З них, у сільському господарстві 12 юридичних осіб та 110 СФГ, в 2024 р новостворене ФГ «Олександрія 24».
Бюджетоутворюючі сільськогосподарські підприємства в порядку спадання:
ПП «Веселий роздол», ПП «Урожай», ТОВ «Нива-Союз», ПП «Зборовський», СФГ «Орфей», ФГ «Колос», СФГ «Диметра», СФГ «Русь», ТОВ СП «Нібулон», СФГ ім. Гетьмана Сагайдачного, ПСП «Коштівське», ФГ «Агро-коль», СФГ «Катерина», ТОВ «Форт Ост», СФГ «Отава».
365 фізичних осіб підприємців забезпечили надходження єдиного податку в сумі 12 млн.грн; 64 % надходжень до бюджету забезпечують 44 підприємців (7 осіб від 400 тис грн.,20 осіб від 100 тис грн., 17 осіб від 50 тис. грн., які сплати 7,7 млн.грн). Найбільші платники в порядку спадання: ФОП Зозулінський О.В., ФОП Морозенко Ю.В., ФОП Страсевич О.Д., Антон та Оксана Рубцові.
З них 34 підприємці, фактично не проживають в громаді, провадять діяльність за її межами: у сфері програмування (14 осіб), вантажних перевезень та інші.
Функціонує 135 магазинів, з них 80 продовольчих магазинів та 55 непродовольчих, 6 аптек, 4 –АЗС, 1 об'єкт ресторанного господарства, 4 кафе, 1 готель. В сфері торгівлі працюють 70 осіб, 18 осіб займаються сільськогосподарським виробництвом, 18 - надання послуг перукарень, 7 –аптечна торгівля.
Податок на доходи із заробітної плати сплачують 72 ФОП.
Акцизний податок за торгівлю підакцизними товарами надходить від 22 ФОП.
ст. 35 Повноваження у галузі зовнішньоекономічної діяльності – сприяння та залучення іноземних інвестицій.
Інвестиційні об’єкти
1. З 2021 року група компаній "ТІУ-Зелений Гай" (10 енергопідприємств) побудували 11 сонячних електростанцій. Загальна потужність складає 8,8 МВт. Додатково створені 12 робочих місць. В даний час до енергосистеми не підключені.
2. В Завданні пункту 1.3.1, затвердженої Стратегії сталого розвитку Доманівської селищної ради на 2018-2026 роки передбачено виготовлення альтернативного палива з сухостою, деревних відходів та соломи.
Для реалізації Завдання в створено комунальне підприємство «Доманівська Аграрно-Паливна Компанія» у сфері здійснення діяльності з переробки на альтернативні види палива. За активної участі в проектах вже на завершальному етапі отримання обладнання для виготовлення продукції, вартість якого до 9 млн. грн.
За міжнародні грантові кошти Виготовлено науково-технічну продукцію «Техніко-економічне обгрунтування впровадження біопаливних технологій в Доманівській територіальній громаді» на загальну суму 120 тис.грн.
В Звіті обраховано наявну деревну рослинність, само заліснені земельні ділянки, що враховані як сировина для майбутнього виробництва палетів КП «Доманівською Аграрно-Паливною Компанією».
Вжиті заходи дозволили надати обґрунтоване рішення 35 сесії 8 скликання № 52 від 29.03.2024 р «Про відмову у віднесенні земельних ділянок до само заліснених та передачу у постійне користування філії «Вознесенське лісове господарство» на їх заяву щодо необхідності передачі землі державі та подану скаргу в прокуратуру.
Ст. 36 Повноваження в галузі оборони та забезпечення цивільного захисту
Надавалася допомога в бронюванні робочих місць для військовозобов’язаних на підприємствах. На поповнення матеріального резерву для запобігання надзвичайних ситуацій витрачено 115,5 тис.грн. Виготовлено проєкт із встановлення центральної системи оповіщення по громаді вартістю 98,2 тис.грн. Витрати на придбання паперу для забезпечення роботи ТЦК та СП на 10,5 тис.грн.
Ст. 38 повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку.
За Програмою «Поліцейський офіцер громади» для придбання дизельного палива на транспортний засіб поліцейського – витрачено 104,247 тис.грн.
Працює система відеоспостереження (35 шт) смт Доманівка: в центрі, будинок культури, вул. Центральна, Ливадара, Пирогова, Пастера.
За напрямком розвитку сільського господарства працівники відділу надавали консультації дрібним агровиробникам щодо реєстрації в Державному аграрному реєстрі та «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції».
На сайті поширювалася актуальна інформація для аграріїв щодо можливостей фінансування, участі в грантових програмах, проведення семінарів, веб- конференцій.
Проведено 6 засідань надзвичайної протиепізоотичної комісії при Доманівській селищній раді з питань недопущення поширення грипу птиці, сказу тварин, африканської чуми свиней та надавалася інформація в мережі інтернет.
Підготовлено 541 вихідних документів в різні установи. На кінець року штатна чисельність відділу складає -12,5 одиниць.
Грантові проєкти.
Сума залучених коштів в громаду з початку виконання повноважень від міжнародних партнерів, благодійних фондів наближається до 100 млн.грн.
Доманівською селищною радою 04.06.2024 році підписано Меморандум з Урядом Данії про співпрацю за напрямком: зведення будинків садибного типу для гостро потребуючих внутрішньо переміщених осіб. Зобов’язання селищної ради - проведення інженерних мереж та оформлення документації. Планується реалізація проєкту «Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання від існуючої свердловини в с.Зброшково до смт Доманівка Вознесенського району Миколаївської області», який забезпечить водою більше 5 тис населення. Проєкт проходить експертну оцінку. Приймається активна участь в реалізації міжнародних проєктів, навчальних тренінгах, онлайн-конференціях, які організовують міжнародні партнери. Як результат - відібрані серед 20 громад в Україні, де за міжнародні кошти буде розроблений проєкт землеустрою щодо встановлення меж громади, вартість до 2 млн. грн.
Реалізовані проєкти в громаді (2024 р)
п/п |
Найменування проекту |
Вартість (тис.грн.) |
Джерела фінансування |
Перелік робіт які виконано та виконуються у 2024 р |
1 |
Капітальний ремонт 1 поверху поліклініки та облаштування Кол – центру, перекриття даху поліклінічного відділення КНП «Доманівської багатопрофільної лікарні» |
6500,0
|
Міжнародні кошти (GIZ)
|
100 % |
2 |
Встановлення сонячної станції в КНП «Доманівська БП лікарня», 53 квт/год. |
1215,5 |
Міжнародні кошти (GIZ) |
100% |
3 |
Встановлення сонячної станції КНП «Доманівський ЦПМСД |
564,1 |
Міжнародні кошти (GIZ) |
100% |
4 |
Проєкт СASE «Кооперація,автономія, безпека та захист». Реалізовано будівництво тепличного комплексу в кооперативі «Оберіг-агро» |
|
Міжнародна організація OXFAM GB |
100 %.Зведено 14 сучасних теплиць, встановлена сонячна станція 30 Квт, збудована свердловина, огорожа та освітлення, забезпечено міні-технікою, насінням, сертифікація органічного землеробства |
5 |
Будівництво модульних будинків садибного типу |
5300,0 |
Уряд Данії |
Зведено два будинки |
6 |
Встановлення сучасного та ігрового обладнання для дозвілля та спорту в с. Кузнецово |
800,0 |
Міжнародна організації міграції (МОМ) |
100 % |
ЗВІТ
ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ПОКЛАДЕНИХ НА НЬОГО ЗАВДАНЬ ЗА 2024 РІК
Відповідно до рішення двадцять третьої сесії восьмого скликання Доманівської селищної ради Миколаївської області від 20 грудня 2022 року №4 відділ житлово-комунального господарства, архітектури та благоустрою Доманівської селищної ради, перейменовано у відділ житлово-комунального господарства та благоустрою, затверджено Положення про відділ, вжито заходів щодо його державної реєстрації та визначено завдання та функції з метою забезпечення покладених на нього завдань.
Структура відділу складається з керівника – начальника відділу, підпорядкованих йому головного бухгалтера, провідного спеціаліста та робітників з благоустрою, які підпорядковані безпосередньо начальнику відділу. На старостинських округах робітники з благоустрою виконуючи завдання з благоустрою також підпорядковуються старостам громади.
Протягом 2024 року працівники відділу плідно працювали над виконанням покладених на них завдань та обов’язків.
Найбільш об’єктивно характеризують відділ його робота, ставлення до тих, хто живе і працює в громаді.
Основним завданням відділу є забезпечення комфортних умов проживання жителів та належного санітарного стану на території громади.
Протягом року проведено значний обсяг робіт.
В зимовий період вулиці населених пунктів громади вчасно прибиралися від снігу, забезпечувався вільний проїзд автомобільного транспорту до населених пунктів та вулицями населених пунктів на загальну суму 21,5 тис.грн.
Протягом весняно-літнього періоду працівниками з благоустрою проводилося постійне косіння трави. Відповідно до затвердженої програми «Благоустрій територій Доманівської селищної ради на 2021-2025 роки» у селах громади забезпечувалися чистота і порядок територій масового перебування населення. Парки та сквери облаштовані лавками для відпочинку.
Протягом цього року здійснювався поточний ремонт дитячих майданчиків (відновлення ігрових приладів, гойдалок, фарбування дерев’яних конструкцій).
Постійно упорядковувалися території біля дошкільних навчальних закладів, стадіонів, прилеглі території до пам’ятників, меморіального комплексу, узбіччя доріг та кладовищ. Продовжено роботу по упорядкуванню центральної частини селища, а саме: облаштовано Алею Слави, постійно відновлюється дорожня розмітка пішохідних переходів.
Облаштовано належним чином місця для стоянок автомобільного транспорту по вулиці Пірогова (загальна сума 313,5 тис.грн.).
Запроваджувалися акції «Чистий четвер». На виконання рішення виконавчого комітету селищної ради від 27.03.2024 №65 проведено заходи з благоустрою населених пунктів в межах щорічної акції «За чисте довкілля».
З метою якісного виконання вищезазначених заходів відділом придбано бензокоси, шліфувальна машина, насос дренажний, туалет дерев’яний, інші предмети та матеріали на загальну суму 173,2,0 тис.грн.
За вищезазначений період ліквідації стихійних сміттєзвалищ на загальну суму 199,3 тис.грн. Проведено впорядкування стихійного тимчасового сміттєзвалища за межами селища (Зброшківський напрямок).
Продовжується тенденція щодо накопичення відходів. Заходи, які вживаються для запобігання їх утворення недостатні. Рішенням сесії Доманівської селищної ради від 03.03.2023 р. №4 затверджено програму «Поводження з твердими побутовими і промисловими відходами Доманівскої селищної ради на 2023-2025 роки». Проблема збирання, сортування і знешкодження чи утилізації залишається не вирішеною. З метою реалізації вищезазначеної програми, планується здійснити реконструкцію нежитлових будівель під цех для переробки вторинної сировини, виготовлення товарів народного споживання та зберігання готової продукції за адресою: с.Доманівка, буд.70/5, буд.70/7.
В рамках затвердженої сесією Доманівської селищної ради програми «Питна вода Доманівської селищної ради на 2021-2025 роки» та з метою покращення ситуації з надання населенню громади послуг з централізованого водопостачання профінансовано поточний ремонт водопровідної мережі у селі Петропавлівка на суму 30,4 тис.грн. та селищі Доманівка на суму 160,7 тис.грн.
Приведено у відповідність до економічно обгрунтованих тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення та затверджено рішенням виконавчого комітету селищної ради для КП «Доманівське» - від 29.10.2024 №170, №171.
Для забезпечення питною водою населення гарантованої якості проведено експертну оцінку проєктно-кошторисної документації для реконструкції зовнішніх мереж водопостачання від існуючої свердловини в с.Зброшкове до смт Доманівка Вознесенського району Миколаївської області, виготовлено проектно-кошторисну документацію «Нове будівництво розвідувально-експлуатаційної водозабірної свердловини у селі Олександрівка Доманівської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області» та проведено експертизу кошторисної частини цього проекту.
Протягом року здійснювалися роботи щодо відновлення та поточного ремонту вуличного освітлення по вулицях селища Доманівка на загальну суму 289,4 тис.грн., у селі Маринівка - на загальну суму 33,7 т.грн, у селі Петропавлівка - на загальну суму 8,3 тис.грн, у селі Зелений Яр,– на загальну суму 22,7 тис.грн.
Працівниками відділу постійно проводиться робота з розчищення від порослі узбіччя доріг, які проходять територією громади.
У 2024 році згідно з рішенням виконавчого комітету селищної ради від 20.02.2024 №54 «Про організацію проведення суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Доманівської селищної територіальної громади у 2024 році» залучалися до певних видів робіт 90 робітників, які перебували на обліку у Центрі зайнятості як безробітні.
В умовах дії Закону України «Про правовий режим воєнного стану» відділом здійснюється робота щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 №333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб». Всього сформовано 315 справ громадян, які розмістили внутрішньо переселених осіб на безоплатній основі; нараховано компенсацію витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб за період січень – листопад 2023 року на загальну суму 314,3 тис. грн.
Протягом року опрацьовано 36 звернень громадян.
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Доманівської селищної ради, на звернення жителів громади, постійно інформує щодо проведених робіт на території громади на офіційних сайтах відділу та селищної ради.
Робота відділу по забезпеченню комфортних умов проживання жителів та належного санітарного стану на території громади триває.
Начальник відділу Василь ПИЛИПЮК
Відділ соціального захисту та охорони здоров’я
Доманівської селищної ради
З метою забезпечення потреб соціально вразливих верств населення Доманівській селищній затверджено та діє 5 програм:
1. Програма соціального захисту населення Доманівської селищної ради «Турбота» на 2021-2025 роки.
2. Комплексна програма «Безбар’єрна Доманівщина « на період до 2025 року.
3. Комплексна програма підтримки сім’ї та дітей, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків в Доманівській селищній раді на 2022-2025 роки.
4. Програма підтримки внутрішньо переміщених осіб.
5. Програма підтримки Захисників і Захисниць,членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Доманівської селищної ради на 2024-2025 роки.
Станом на грудень 2024 року на території громади проживає 676 осіб з інвалідністю, в тому числі 77 дітей - осіб з інвалідністю, 2 особи з інвалідністю знаходяться на програмному гемодіалізі, 26 дітей-сиріт, 15 - чорнобильців, 136 - багатодітних родин, в яких виховується 487 дітей, 193 – малозабезпечених сімей,129 родин в яких матір виховує дітей одна, 118 одиноких осіб похилого віку, з них старше 80 років - 85 осіб, 38 сімей в яких загинули рідні, захищаючи територіальну цілісність країни від російської агресії, 175 - убд, 1093 -внутрішньо переміщених осіб.
Виділено коштів з місцевого бюджету в 2024 році на соціальний захист та охорону здоров’я:
- Всього - 19 млн. 931 тис. грн.
Заклади охорони здоров’я 6 млн.422 тис. грн.
Заклади соціального захисту 17 млн.142тис. грн.
Багатопрофільна лікарня 3 млн.937 тис. грн.
ЦПМСД 2 млн.420 тис. грн.
Відділення стаціонарного догляду 3 млн.944тис. грн.
Центр надання інтегрованих соціальних послуг 3 млн. 69 тис. грн.
Відділ соціального захисту та охорони здоров’я 2 млн.291 тис. грн.
Центр «Промінець» 1 млн.292 тис. грн.
Програма «Турбота» 1 млн. 810 тис. грн.
Програма підтримки Захисників і Захисниць, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України 978,0 тис. грн.
Програма «Безбар’єрна Доманівщина» 4,0 тис.грн.
Програма соціально-економічного розвитку громади (охорона здоров’я) 96,3 тис.грн.
Спеціалістами відділу за 2024 років прийнято 1830 заяв на призначення усіх видів державних соціальних допомог, надано 3006 усних консультацій, щодо правильності заповнення документів. Проведено обстеження матеріально-побутових умов заявників, про що складено відповідні акти у кількості 255 штук.
Згідно з програмою «ТУРБОТА» на соціальні заходи у 2024році передбачено 1млн 810 тисяч грн. Відповідно до цієї Програми здійснено такі виплати:
- Матеріальна допомога особам з інвалідністю внаслідок війни на території інших держав виплачено 141,5 тис. грн. (39 ч.) в т.ч. 114,4 тис місцевий бюджет 35,1 тис. обласний.
2. Матеріальна допомога громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи до річниці аварії. Виплачено 41,5,0 тис. грн. (16 ч.) 38,0 місц. бюджет,3,5 обласний.
3. Матеріальна допомога гостро потребуючим громадянам виплачено 301.8 тис. грн. (надано матеріальної допомоги 53 жителям громади )
4. Відшкодовано витрат на пільги інвалідам по зору, інв. 1 групи ниркова недостатність виплачено 41,5 тис.грн.
5. Відшкодовано ФОП «Устименко Л.Г» за пільговий проїзд та собівартість подачі-повернення автобусів на маршрут (послуги з нерегулярного перевезення жителів громади за раніше визначеними маршрутами ) в сумі 299,7тис.грн.
6. Відшкодовано послуг зв’язку пільговим категоріям населення в сумі 948,0.грн.
7. Відшковано вартість подарунків для привітання ювілярів сума становить 13,3 тис.грн.
8. Відшкодування компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги на непрофесійній основі - 592,0 тис.грн. 24 чол.
9. Матеріальна допомога сім’ям загиблих учасників АТО на сході України. виплачено 60,0 тис. грн.(3 с.) 30 місц. бюджет 30 обласний.
Згідно з програмою «Програма підтримки Захисників і Захисниць, членів сімей загиблих(померлих)Захисників і Захисниць України у 2024 році виплачено 779,0 тисяч грн.
Відповідно до цієї Програми здійснено такі виплати:
1. матеріальна допомога на поховання полеглих воїнів(12осіб)-204,0 тис. грн.
2. матеріальна допомога військовослужбовцям, які отримали поранення-79 осіб-370,0 тис.грн.
3. матеріальна допомога сім’ям безвісти зникли-20 осіб-100, 0тис
4. матеріальна допомога для оплати за опалення та тверде паливо - 26 особи -104,0, 0 тис. грн.
По охороні здоров’я (Програма соціально-економічного розвитку громади).
1. Відшкодовано вартість ліків для онкохворих в сумі 6.5 тис.грн.
2. Відшкодовано вартість медичних виробів (памперси, пелюшки, калоприймачі) та безкоштовні ліки в сумі 86,8тис.грн.
3. Зубопротезування - 3,0 тис. грн.
Відбулося 4 засідання опікунської ради. На порядку денному розглядалися питання про надання до суду подання про призначення опікуна над повнолітньою особою, відбулося 16 засідань комісії з реалізації програм соціального захисту населення, 3 засідання комісії для прийняття рішень щодо надання грошової компенсації членами сімей загиблих військовослужбовців та осіб з інвалідністю.
Структурні підрозділи КЗ «Центр надання інтегрованих соціальних послуг», надають соціальні та психологічні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення або перебувають у складних життєвих обставинах.
З метою вчасного попередження сімейного неблагополуччя та вилучення дітей із неблагополучного родинного середовища, фахівцем Комунального закладу «Центру надання інтегрованих соціальних послуг» Доманівської селищної ради було відвідано 130 сімей, з яких 18 перебувають в складних життєвих обставинах та в яких виховується 45 дітей. На сьогодні 18 сімей знаходяться під соціальним супроводженням і 1 сім’я отримує послуги за карткою отримувача послуг).
Також під супроводом Центру перебуває один дитячий будинок сімейного типу, у якому виховуються 5 дітей, дві прийомні сім`ї - виховується 3 дітей. Центром проводиться відповідна робота направлена на подолання можливих негативних наслідків в процесі соціалізації дітей-вихованців та становлення дружніх стосунків з усіма членами родини.
Всім сім`ям, що перебувають на обліку Центру надавався повний комплекс соціальних послуг, залежно від потреб. У випадках, коли діагностувалася ситуація, невиконання батьками свої обов`язків щодо дітей, Центром ініціювався розгляд даної ситуації на комісії з питань захисту прав дітей. Центром вжито заходів щодо інформування всіх відділів та служб, які задіяні у роботі з сім`ями, що потребують додаткової уваги. Серед складних життєвих обставин найбільш поширеними були проблеми складних стосунків (конфліктів) у сім`ї, малозабезпеченість, безробіття, алко залежність та бродяжництво батьків.
Проведено обстеження та складено Акти оцінки потреб (станом на 01.12.2024) дитини та її сім`ї (початкова оцінка) для встановлення та надання статусу дитина війни та за вимогою інших – 68 шт.
У центрі функціонує відділення надання соціальних послуг за місцем проживання в якому отримують соціальну послугу догляд вдома, 105 одиноких та одинокопроживаючих громадян, які проживають на території Доманівської територіальної громади та яких обслуговують 19 соціальних робітників.
Серед осіб які охоплені надомним обслуговуванням:
- 69 осіб-одинокі громадяни що не мають дітей і рідних;
- 7 осіб-яким надаються платні послуги.
Навантаження на одного соціального робітника складає 7-9 осіб.
Середня вартість обслуговування однієї особи грн. 689,44 грн.
Протягом 2024 року за надання платних соціальних послуг на рахунок центру надійшли кошти в сумі 53,4 тис. грн. (11 місяців).
При центрі функціонує кімната психосоціальної підтримки, яка створена в листопаді 2022 році, завдяки співпраці Доманівської громади з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) GmbH, (Проєкт «Міцні регіони - Спеціальна програма підтримки України»).
За період 2024 року даними послугами скористалися 105 осіб.
В стаціонарному відділенні для постійного або тимчасового проживання на сьогоднішній день проживає 28 осіб:
- 21 осіб - жителів нашої громади;
- 5 осіб - з Мостівської громади;
- 2 особа - 3 Прибузької.
Мешканців відділення обслуговує 16 одиниць персоналу.
Витрати на одного проживаючого в день станом на 01.12.2024 року становлять 425.4 грн., в місяць 12,6 тисяч грн.
Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Промінець».
Центр надає 8 соціальних послуг та працює з метою забезпечення прав дитини з інвалідністю, та дітей, які мають ризик отримати інвалідність, на реабілітаційні послуги та забезпечення їх систематичним кваліфікованим супроводом.
На сьогоднішній день в центрі проходять курс реабілітації 33 дітей з інвалідністю:
(24 дітей – Доманівської ОТГ: Маринівка – 5 дитини; Зел. Яр – 1 дитина; Щасливка - 1 дитини; Володимирівка - 1 дитина; Доманівка - 16 дітей;) Прибузька селищна рада - 6 дітям; Мостівська селищна рада - 3 дітям.
Кожній дитині надаються послуги відповідно індивідуальної програми реабілітації: психолого-педагогічні, фізичні, соціальні з професійної орієнтації, які спрямовані на розвиток та коригування порушень розвитку: ДЦП – 9 дітей; аутизм – 9дітей; дауна – 1 дитини; опорно -рухова – 8; інші – 2.
Проведено тестувань первинних - 45, перетестування - 17, заведено особових справ - 45.
Видатки на 1 вихованця нашої громади в місяць складають 2,2 тис. грн.
Як зазначалось вище на медичні заклади було виділено 6 млн. 422 тис. грн.
На багатопрофільну лікарню виділено на енергоносії-3 млн442 тис. грн.
Дизельне паливо для генератора - 6,4 т. - 332,7 тис.грн.
Будівельні матеріали та на металопластикові двері для кабінетів 1 поверху-223,2 тис. грн.
Центр ПСМД на енергоносії – 1 млн.270,4 тис.грн.
На вугілля - 97,9 тис.грн.
За фінансової підтримки уряду Німеччини у громаді на базі медичних закладів Доманівської громади запрацював сучасний кол-центр.
Відтепер понад 30 тисяч жителів місцевої та сусідніх громад отримали дієвий та зручний алгоритм взаємодії зі своїми медичними установами.
За даними статистики 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Запуск кол-центру на базі лікарень — це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак і одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров'я пацієнта».
Центр ПСМД отримав модульну клініку вартістю 200,0 тис. євро. В ньому є все необхідне для проведення аналізів на місці-електрокардіограми, аналізу крові, сечі та інші, як у селах де є фельшерські пункти так і там де їх немає. Людині вже не потрібно для цього їхати в Доманівку. Все це наближає медичні послуги до людей. З метою енергонезалежності медичних закладів громади було встановлено сонячні панелі та за кошти місцевого бюджету здійснено установку огорожі для них.
Начальник Світлана МАТАШНЮК
Звіт
про роботу Центру надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради за 2024 рік
Для якісного надання адміністративних послуг мешканцям Доманівської об’єднаної територіальної громади та юридичним особам, рішенням Доманівської селищної ради від 23.12.2020 №9, створено Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради (далі – ЦНАП, Центр).
З метою зручного отримання адміністративних послуг, для мешканців віддалених від смт. Доманівка сіл, створено віддалені робочі місця Центру (далі - ВРМ) в с. Петропавлівка, с. Царедарівка, с. Щасливка, с. Маринівка, с. Володимирівка та с. Зелений Яр Вознесенського району Миколаївської області.
По штату в ЦНАП налічується 9 працівників, фактично 8, два з яких працюють у ВРМ Центру. У інших чотирьох ВРМ надають адміністративні послуги працівники інших відділів Доманівської селищної ради. Спеціалісти у ВРМ крім надання адміністративних послуг надають також соціальні послуги населенню, та здійснюють військовий облік громадян, які проживають на території ВРМ.
У приміщенні Центру, начальником та адміністраторами, приймаються заяви на отримання адміністративних послуг, надаються передбачені законодавством адміністративні послуги та видаються результати розгляду заяв. Довгий час у ЦНАП був відсутній державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. На теперішній час, ці послуги надає начальник ЦНАП. За 6 місяців 2024 року (це той час, коли ці послуги надавалися) надано 654 адміністративних послуги з цього напрямку.
Станом на грудень 2024 року, через ЦНАП надається 319 найменувань адміністративних послуг. З них адміністративних послуг Доманівської селищної ради - 161, Вознесенської райдержадміністрації - 62, територіальних органів центральних органів виконавчої влади – 96. У віддалених робочих місцях надаються 104 найменування адміністративних та соціальних послуг.
В подальшому планується збільшення кількості адміністративних послуг, котрі будуть надаватись безпосередньо працівниками Центру. Це послуги делеговані державними органами, а саме адміністративні послуги по лінії державної реєстрації актів цивільного стану, адміністративні послуги з видачі паспортів у формі ID картки.
Для цього 20.06.2024 року та 27.06.2024 року працівники ЦНАП пройшли навчання та отримали частковий доступ для прийняття заяв по лінії ДРАЦС.
17.09.2024 року пройшли додаткове навчання, позитивно здали тестування для отримання доступу до Реєстру для надання адміністративних послуг з напрямку ДРАЦС із переліку делегованих повноважень безпосередньо працівниками ЦНАП без участі працівників ДРАЦС, а це державна реєстрація народження та походження дитини, шлюбу, смерті.
13.12.2024 року, позачерговою сорок другою сесією восьмого скликання Доманівської селищної ради прийнято рішення №2 «Про здійснення Доманівською селищною радою повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», відповідно до якого Центром буде забезпечуватись здійснення зазначених повноважень. Зазначене Рішення 20.12.2024 р. направлено до Миколаївського відділу НАІС України для того, щоб працівники Центру отримали доступ до Державного Реєстру актів цивільного стану. Після цього ЦНАП має отримати спеціальні бланки і буде надавати такі послуги.
З напрямку видачі паспортів у формі ID-картки, Центром сумісно з Державним підприємством «Українські спеціальні системи» проведено попередню роботу на виконання вимог встановлених діючим законодавством та інструкціями для впровадження сервісу оформлення та видачі паспортів.
Так у приміщенні, в якому розміщене дане обладнання проведено ремонт та придбано необхідні меблі, в цьому приміщенні встановлено охорону та пожежну сигналізацію, придбано обладнання для створення об’єктів, мереж та комплексів спеціального зв’язку - організації каналу конфіденційного зв’язку, телекомунікаційне обладнання для організації каналу конфіденційного зв’язку. Проведено роботи з проектування, монтажу, налаштування придбаного обладнання.
Створено комплексну системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць з підсистемою «Оформлення документів» через мережу Національної системи конфіденційного зв’язку. Проведено первинну державну експертизу комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць з Підсистемою. Укладено договір про підключення до захищеного каналу зв’язку та підключено ЦНАП до цього каналу.
На теперішній час проводяться прикінцеві, необхідні роботи з Управлінням державної міграційної служби в Миколаївській області (далі УДМС) для укладення договору про співробітництво між УДМС і ЦНАП, надання доступу Центру до підсистеми та надання в подальшому Центром адміністративних послуг з напрямку видачі паспортів у формі ID-картки.
ПОКАЗНИКИ РОБОТИ
За період 12 місяців 2024 року. працівниками Центру, разом з віддаленими робочими місцями надано 14 264 адміністративні послуг, з них
ЦНАП смт. Доманівка:
Суб’єкт надання адміністративних послуг |
Кількість наданих послуг |
Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради (напрямок реєстрації місця проживання) |
4 311 |
Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради (напрямок реєстрації речових прав на нерухоме майно) |
654 |
Відділ економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради |
407 |
Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області |
542 |
Послуг соціального характеру |
986 |
Відділ житлово-комунального господарства, архітектури та благоустрою Доманівської селищної ради |
11 |
Інші послуги |
170 |
|
|
Всього |
7 081 |
ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ ЦНАП:
с. Володимирівка – 788
с. Зелений Яр – 866
с. Маринівка – 2 745
с. Петропавлівка – 889
с. Царедарівка – 770
с. Щасливка – 1 125
Всього ВРМ надано 7 183 адміністративні послуги.
ЦНАП разом з ВРМ надано 14 264 адміністративні послуги
Начальник Центру надання
адміністративних послуг
Доманівської селищної ради Володимир ХАРЧЕНКО
ЗВІТ
про виконану роботу служби у справах дітей за 2024 рік.
Служба у справах дітей діє відповідно до повноважень наданих ст.4 Закону
України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», є юридичною особою. Штатна чисельність служби у справах дітей становить 3,5 одиниці.
Склад служби: начальник служби, 1-головний спеціаліст служби з питань соціально-правового захисту дітей, 1 - головний спеціаліст служби з питань опіки та піклування, 0,5 -бухгалтер.
На території громади проживає 2636 дітей.
Кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням - 40 дітей;
дітей-сиріт -17 осіб;
дітей, позбавлених батьківського піклування - 23 особи;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах- 53 особи;
дітей з інвалідністю - 48 осіб;
дітей у багатодітних сім’ях - 544 особи;
Кількість прийомних сімей -2: у них дітей -2;
Дитячий будинок сімейного типу – 1 в ньому проживає – 7 дітей;
Чисельність дітей мешканців ТГ, влаштованих до інтернатних закладів -10 дітей, із них за заявами батьків: 3 особи, за рішенням органу опіки та піклування- 7 осіб.
Діють затверджені програми: «Дитинство на 2023-2026 роки», «Про затвердження перспективного Плану дій з реформування інституційного догляду та виховання дітей на території Доманівської селищної ради 2023 -2026роки», «Цільова соціальна програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа в Доманівській селищній раді на 2023-2026 роки.
З метою захисту та інтересів дітей протягом 2024 року проведено 12 засідань комісії з питань захисту дітей при Доманівській селищній раді розглянуто 124 питання, прийнято на засіданні виконавчого комітету – 119 рішень надання дозволу на вчинення правочину в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей; визначення порядку зустрічей батьків з їх дітьми;
- визначення місця проживання дітей разом з батьками;
- неналежне виконання своїх батьківських обов’язків по відношенню до дітей;
- надання висновків про позбавлення батьківських прав – 10;
- затвердження індивідуальних планів на дітей, які перебувають на обліку ссд: 39 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- надано на затвердження виконавчого комітету рішень про надання статусу дитини-сироти -17 рішень;
- рішень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування – 23;
- взяття на облік та включення до банку даних сімей, які перебувають в СЖО – 19;
- рішень про надання статусу дитини, постраждалої від військових дій та збройних конфліктів -109;
- проведено профілактичних рейдів «Діти вулиці» -20,
- затверджено -79 індивідуальних плани на дітей.
- подано документи до суду щодо позбавлення батьківських прав 4 позовних заяви стосовно 8 дітей.
- поставлено на облік як дитина, над якою скоєно насилля – 2.
- видано наказів про тимчасове влаштування дітей в сім’ю - 9.
Постійно надається правова допомога сім’ям з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах, опікунам (піклувальникам), прийомним батькам в оформлені документації для отримання гарантованої державою допомоги, працевлаштування, виконання батьками обов’язків по догляду за дітьми, тощо.
Наразі основними завданнями служби у справах дітей залишається реалізація права кожної дитини, яка залишилась без батьківського піклування, на виховання в сім’ї, зменшення кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в державних закладах.
Під постійним контролем перебуває питання вчасної постановки на квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які на час виникнення обставин, що призвели до втрати дітьми батьків, не мали впорядкованого житла. По досягненню дітьми відповідного віку службою направляється до піклувальника письмове повідомлення щодо забезпечення права дитини на постановку їх на квартирний облік.
Станом на 1.12.2024 року на квартирному обліку перебуває - 73 особи з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
Наразі основними завданнями служби у справах дітей залишається реалізація права кожної дитини, яка залишилась без батьківського піклування, на виховання в сім’ї, зменшення кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, перебування дітей в державних закладах, з цією метою проводиться робота щодо пошуку кандидатів в опікуни, піклувальники, прийомні родини, патронатні вихователі та батьки – вихователі. З початку року до Обласного центру соціальних служб було направлено 6 кандидатів: 4 – опікуни та 2- кандидати для створення патронатної родини..
Службі справах дітей має дозвіл від Міністерства соціальної політики та підключена до ІЕАС «Діти».
Начальник служби у справах дітей
Доманівської селищної справи Людмила ГУРОВСЬКА