Доманівська громада
Миколаївська область, Вознесенський район

Звіт про роботу виконавчого комітету Доманівської селищної ради за 2021 – 2023 роки

Дата: 15.01.2024 14:48
Кількість переглядів: 126

Шановні депутати, члени виконавчого комітету, всі присутні на засіданні сесії!

         Війна поставила перед нами нові завдання і виклики, кардинально змінила плани, як на мирне життя, так і на перспективи розвитку громади. Війна згуртувала українців до спільної допомоги один одному та нашим захисникам.  І перед тим, як перейти до фактів та статистики, хотів би подякувати платникам податків за кожну сплачену  до бюджету гривню. Дякую кожному волонтеру, хто самовідданою працею допомагає нашим військовим та мирному населенню, постраждалому від війни.

        Звітуючи про роботу виконавчого комітету слід зазначити, що ми виконуємо як, власні так і делеговані державою повноваження, які визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

          Рішенням № 15  сесії Доманівської  селищної ради 8 скликання від 07 грудня 2020 року, затверджений кількісний та персональний склад виконавчого комітету Доманівської селищної ради. Стан відвідування засідань членами виконавчого комітету  впродовж звітного періоду, їх активності на засіданнях,   перебували на достатньому рівні, що дало змогу оперативно вирішувати нагальні питання громади.

  Виконавчий комітет працює згідно Регламенту та відповідно затверджених планів роботи, сформованих на підставі пропозицій виконавчих органів селищної ради.

   За звітний период підготовлено та проведено 34 засідання виконавчого комітету селищної ради, в ході яких прийнято 457 рішень.

     Планові питання які розглядалися:

          -   звіти про виконання бюджету селищної ради;

          -   звіти комунальних підприємств, структурних підрозділів;

          - про стан соціального обслуговування та надання соціальних послуг населенню на території селищної ради;

          -  про підготовку закладів освіти до нового навчального року;

          -  про стан справляння місцевих податків і зборів;

          -  про затвердження фінансових планів комунальних підприємств;

          -  про організацію щорічної акції «За чисте довкілля»;

          -  питання цивільного захисту населення;

          -  про заходи підготовки комунальних підприємств та установ селищної ради до роботи в опалювальному сезоні; та інші

           Крім запланованих основних питань, на розгляд виконавчого комітету виносились інші питання життєдіяльності громади, це зокрема питання:

  • про схвалення проекту рішення про затвердження цільових програм внесення змін до програм та подання на розгляд і затвердження Доманівської селищної ради;
  • з питань бюджету ;
  • питання освіти;
  •  про виплату матеріальної допомоги;
  •  питання квартирного обліку;
  • з питань опіки та піклування;
  • зміни адреси;
  • про затвердження тарифів на водозабезпечення та водовідведення;
  • про затвердження калькуляцій на послуги, які надає КП «Доманівське»;

     -    про видалення сухостійних дерев;

     -    про влаштування   до відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, тощо.

     Всі прийняті рішення виконкомом  доведені секретарем виконкому безпосередньо до зацікавлених сторін та виконавців. Своєчасно забезпечено оприлюднення рішень виконавчого комітету на офіційному сайті селищної ради.

     Усі засідання виконавчого комітету селищної ради у звітному періоді були відкритими, проводились гласно з дотриманням принципів законності. У зв’язку з впровадженням в Україні правового режиму воєнного стану відкритість та гласність у роботі мала свої особливості та підлягала обмеженню.

При виконкомі створено 10 комісій.За звітний період проведено 129   засідань комісій при виконавчому комітеті.

Документування управлінської діяльності

        За звітний період опрацьовано задокументованих 10988 службових документів, які надійшли на адресу селищної ради, в результаті діяльності виконавчих органів селищної ради зареєстровано та надіслано 3389 листів на адресу органів влади усіх рівнів та юридичних осіб.

          Розроблено та прийнято 783 розпоряджень селищного голови:
– з основної діяльності
449;
– з особового складу
334;

           Підготовлено 933 проектів рішень до розгляду на сесії в т.ч 699 земельні питання.

Розгляд звернень громадян

        Працівники виконавчих органів селищної  ради вживали заходів щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Прохання заявників вирішува-лися в межах компетенції органів місцевого самоврядування. Протягом звітного періоду до виконавчого комітету селищної ради надійшло 855 звернень громадян.

Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту- 288,  земельних відносин -134,  комунального господарства -70, захист прав дітей -59.

         З метою створення умов для послідовних і узгодженних дій установ, структурних підрозділів Доманівської селищної ради, кожного понеділка, селищним головою проводиться оперативна нарада.

        Здійснення повноважень, що належить до відання виконавчих органів місцевого самоврядування забезпечували 8 виконавчих органів селищної ради.

 Відділ  економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин

В своїй  роботі  відділ керується   Стратегією  сталого розвитку Доманівської об’єднаної територіальної громади   Миколаївської області  на 2018 – 2026 роки, яка з початком нашої  роботи майже не була реалізована.

       Виконання делегованих повноважень ст 33Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

П.1 Підготовка і внесення на розгляд  ради пропозицій  щодо встановлення ставки земельного податку  та розмірів плати за користування  ресурсами. При цьому унормовано  плату за об’єкти,  що унеможливила  використовувати  лазівки для зменшення плати.

П. 2 Фінансування  витрат  за напрямками здійснюється лише за напрямками  Програм,9 з  яких  розроблено відділом .   Головна із них «Програма соціально- економічного розвитку».

П.5 Оприлюднення   геопросторових  та метаданих  під час військового стану призупинено

П.6 Визначено 17  самозалісненних  земельні ділянки площею 282 га , які підлягають інвентаризації

П. б , п. 5 Вирішення  земельних спорів.    Розглянуто  36  скарг   громадян з земельних   та межових  спорів   та 73  -  обстеження земельних ділянок для вирішення судових спорів з виїздом на місце.

П.9  Організація  і здійснення  землеустрою, погодження проектів: Витрати на землевпорядкування

  • 2022 рік - 247,9 тис.грн. оновлення топографічної основи (інвентаризація, земель комунальної власності, розробка технічної  документації);
  • 2023 рік 157,6 тис.грн. (інвентаризація, земель комунальної власності, розробка технічної  документації).

П 15.  надання  податковим  органам інформації  щодо власників та користувачів земельних ділянок

Здійснюється облік  землі   комунальної власності:

  1. яка   перебуває у власності  громадян;
  2. які перебувають в оренді  юридичних  та  фізичних осіб;
  3. яка перебуває в користуванні установ, організацій та підприємств.

  Щорічно проводиться інвентаризація  землі по категоріям: О С  Г  -3838 ,   ПЛОЩА 5831 ГА , громадян одноосібників  - 3227,  ПЛОЩА  16161 га

Сформована інформація  передається до органу ДПІ для нарахування податкових зобов’язань.

  • Працівниками  відділу  надаються повідомлення громадянам про податкові платежі  про нарахування мінімального податкового зобов’язання,  проводиться роз'яснювальна робота, обмін інформацією з ПДІ. 

       З  метою проведення  аудиту земель виділено в 2023 р кошти у сумі  75 тис. грн   за допомогою  програмного забезпечення «FEODAL»  (Маринівський, Володимирівський та Доманівка, вартість опрацювання  одного старостинського округу  25 тис. грн)

Збільшено   надходження  земельного податку від фізичних осіб в 2022 р  на  769,7 тис  грн  або 19,2% ,  в тому числі  за  рахунок  наповнення бази  обліку землі.

 Прийнято 70 заяв від громадян (101 га ) про добровільну  сплату  податку  за фактичне використання землі, яка  документально не оформлена;

   Збільшення  надходжень  за результатами річного декларування громадянами.

Якщо в 2020  році відсоток громадян, які подали декларацію  складав 60 %, то в 2022 році сягнув 88 %. Якщо в 2020 році дохід на 1 га декларувався 154  грн, то 2022 році склав 310 грн на 1 га.

      Укладено додаткових угод до діючих 76 договорів оренди на збільшений  відсоток плати  площею 639 га, з орендною платою на суму 1,147 тис. грн. Середній відсоток орендної плати за користування земельними ділянками становить 7 %.

     Розглянуто протягом 2001-2023 років 1771 звернення щодо надання дозволів на розробку проектів землеустрою із відведення землі , розробку та затвердження  технічних документацій із встановлення/ відновлення меж, інвентаризацію та поділ земельних ділянок,  передачу в оренду та викуп земельних ділянок

       Протягом 2021-2023 років  укладено 190 нових договорів оренди з очікуваними надходженнями    162 тис. грн, в т. ч. городництво – 155 договорів; сінокосіння - 26 ;  під складами -9 .

 В 2022 році збільшення надходження від орендної плати   склало 346 410   грн (12,2 %)

                                                 Самоврядний контроль.

   Спільно з податковою службою та працівниками зайнятості обстежено  59 суб’єктів підприємницької діяльності.  В 50 % виявлено порушення: у правовстановлюючих документах, використання неоформленої праці, ведення господарської діяльності.  Проведено 12 засідань робочої групи, 74 виїзних  обстежень, направлено 45 клопотань  в різні контролюючі органи, 2  заяви про  відкриття кримінального  провадження.

  До ГУ Держгеокадастру  направлено 15 звернень з пакетами документів для ініціювання проведення перевірок земельного законодавства. За результатами складено 8  адміністративних  протоколів. Нараховано   збитків, заподіяних внаслідок самовільного зайняття або використання земельних ділянок з порушеннями  в сумі    94,5  тис грн  

 В 2021 р проведено    спільні  виїзди  для обстеження земельних ділянок, в т. ч.  три  з представником прокуратури.  Неодноразово направлялися листи в  органи  прокуратури  та поліцію для вжиття заходів, але  належного реагування  у відповідь не було. В даний час більше як 300 га пасовищ переоформляються за  фактичним використанням  ріллі та відповідною належною платою

На час воєнного стану у 2023 році діє мораторій на проведення  перевірок державними органами.

 Виявлено порушень  В 2023 році  обстежено  141 земельна ділянка, надана в оренду для  сінокосіння, пасовищ загальною площею 1688 га використання за умовами договору -  62 на загальну площу  753 га   (частково розорено)

               Аналіз     господарської  діяльності

  • Зареєстровано   149 юридичних осіб. З них, у сільському господарстві  12 юридичних осіб  та 110 СФГ
  • Бюджетоутворюючі  сільськогосподарські підприємства в порядку спадання:

 ПП «Веселий роздол», ПП «Урожай», ТОВ «Нива-Союз» , ПСП ім. Щорса , СФГ «Орфей», ФГ «Колос», СФГ «Диметра», СФГ «Русь», ТОВ СП «Нібулон», СФГ ім. Гетьмана Сагайдачного, ПСП «Коштівське», ФГ «Агро-коль», СФГ «Катерина»,  ТОВ «Форт Ост»,  СФГ «Отава», ПСП «Прогрес-Агро», ТДВ «Доманівський райагрохім»

  • Зареєстровано 468 фізичних осіб підприємців.   Фактично в 2023 році здійснюють  діяльність  285 осіб, що більше 2022 на 28 осіб проти  2022 р ;

  З надходжень єдиного податку станом на 01.11.2023  в сумі 7118,587 тис. грн.-  66 % надходжень до бюджету  забезпечують  39 підприємців, з них 5 місцевих ФОП:

  •   ФОП Зозулінський О.В., , ФОП Морозенко Ю.В.,  ФОП Страсевич О.Д., Антон та Оксана Рубцові,  ФОП  Рупа А.І

Інші 34  підприємці, які  фактично не проживають в громаді  та  провадять діяльність за  її межами у сфері програмування (14 осіб), вантажних перевезень та інші.

  • функціонує 135 магазинів,  з них 80 продовольчих магазинів та 55 непродовольчих, 6 аптек, 4 –АЗС,  1 об'єкт ресторанного господарства, 4 кафе, 1 готель. В сфері торгівлі працюють 70 осіб, 18 осіб займаються сільськогосподарським виробництвом, 18  - надання послуг перукарень,  7 –аптечна торгівля.
  •   Податок на доходи із заробітної плати  сплачують  72 ФОП.
  •   Акцизний податок  за торгівлю підакцизними товарами надходить від 22 ФОП. 

   ст. 35 Повноваження   у галузі зовнішньоекономічної діяльності – сприяння  та залучення іноземних інвестицій

                                     Інвестиційні об’єкти

    1. З 2021 року  група компаній "ТІУ-Зелений Гай"(10 енергопідприємств) побудували 11 сонячних електростанцій. Загальна потужність  складає 8,8 МВт. Додатково створені 12 робочих місць. В даний час до енергосистеми не підключені  

  2.  В червні 2023   ТОВ «КОПІЛКА»  відкрила  мережевий  продуктовий  магазин- супермаркет, який до бюджету  вже додав близько 200 тис грн.

   3.  Планується   побудувати сміттєсортувальну станцію  та легалізувати збирання побутових та промислових відходів.  Першочергове завдання – це оформлення землі для  цієї цілі.

             Ст. 36 Повноваження  в галузі оборони та забезпечення цивільного захисту  

Надавалася  допомога  в бронюванні робочих місць для військовозобов’язаних на підприємствах. Створено матеріальний резерв  для запобігання надзвичайних ситуацій.

            Ст. 38 повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку.

          Прийнята Програма  « Поліцейський громади», яка передбачає матеріально- технічне забезпечення.

Поліцейська станція : Ремонт -231,5тис. грн; Облаштування станції обладнанням -  83,6 тис. грн.    Транспортний засіб – 840,6 тис.грн. 

Встановлення системи  відеоспостереження в кількості 35 шт смт Доманівка: в центрі, будинок культури, вул Центральна, вул Ливадара, вул.  Пирогова, Пастера .

Грантові проекти.

        Відділ  приймав участь у підготовці та реалізації проектів  з міжнародної технічної допомоги. Загальна сума залучених коштів  в аграрне виробництво близько 45 млн. грн.

    Працівниками відділу дрібним агровиробникам надавалася  допомога  з реєстрації в Державному аграрному реєстрі, який запрацював  з вересня  2022 року,  як  потенційних  отримувачів  державної та благодійної допомоги.    На сайті поширювалася інформація  щодо  категорій виробників, які підпадали  під  умови  дії Програми.  Відбувалася координація дій  в разі виникнення проблемних питань.  Агровиробники  отримали безкоштовну  допомогу на протязі 2022-2023 років:  по 1 т мінеральних  добрив,   насіння соняшнику, кукурудзи, ріпаку, насіння озимої пшениці, по 3200 грн на 1 га оброблюваної землі, по 5300грн га 1 корову, рукави для зберігання зерна. В  2021 році пасічники громади за заявами отримали  дотації  на бджолосім’ї на загальну суму  980 тис.грн.

Опрацьовано заяв 101– внаслідок негоди, 588 – отримання запитів про інформацію; 73  -  обстеження земельних ділянок для вирішення судових спорів Підготовлено  841 вихідних документів в різні устани.

Фінансовий відділ

Фінансовий відділ Доманівської селищної ради утворений за рішенням Доманівської селищної ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

На відміну від 2020 року мережа головних розпорядників бюджетних коштів селищної ради значно збільшилася: з двох у 2020 році до восьми  у 2021 році.

Фінансовий ресурс селищного бюджету забезпечив видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштівпроведення розрахунків бюджетними установами за отримані комунальні послуги та спожиті енергоносіїпридбання медикаментів та  продуктів харчування.

Завдяки проведеній роботі в громаді забезпечується виконання бюджету . Так на початок2021 року в бюджеті громади склався вільний залишок в сумі 1882,1 тис.грн та кредиторська заборгованість 50,0 тис.грн

2021 рік

Дохідна частина селищного бюджету  на 2021 рік по загальному  фонду затверджена  з урахуванням змін в сумі 128275,5 тис.грн.. Фактично надійшло за звітний рік – 131909,6 тис.грн., що складає 102,8 відсотка. З них надійшло офіційних трансфертів (дотацій, субвенцій) – 74849,7 тис.грн. (99,3 %), податків і зборів – 57059,9 тис.грн. (107,8%).

 До спеціального фонду надійшло 2168,0 тис. грн. при уточненому  річному плані  - 2097,5 тис.грн.  або103,4 відсотка.

Податку на доходи фізичних осіб надійшло в сумі 32178,3тис.грн., що становить 109,1% до плану, податку на майно – 10713,2 тис.грн., або 107,6 %, єдиного податку – 12042,4 тис.грн. (103,4%).

        Видаткова частина селищного бюджету за 2021 рік по загальному фонду виконана на 96,7 відсотка: план з урахуванням змін на рік – 127 692,8 тис.грн., касові видатки – 123 491,2 тис.грн.; по спеціальному фонду - на 81,7%: уточнений план – 10 564,9  тис.грн., касові видатки – 8 636,7 тис.грн.

По загальному фонду бюджету на утримання установ та здійснення заходів галузі «Освіта» спрямовано 88 360,4 тис.грн.,

«Культура» – 3 424,3 тис.грн.,

«Фізична культура та спорт» – 3 165,9 тис.грн.,

«Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 6 217,7 тис.грн.

         В структурі видатків загального фонду бюджету 80,4 відсотка займає заробітна плата з нарахуваннями працівників бюджетних установ – 99 314,9 тис.грн.; 1,9 відсотка - придбання продуктів харчування – 2 382,1 тис.грн.; 5,8 відсотка - енергоносії – 7 202,3 тис.грн.

        Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2022 року склалася в сумі 

1 283,2 тис.грн. З них: за рахунок передплати установами періодичних видань на 2022 рік - 29,1 тис.грн. та попередня оплата природного газу – 1254,1 тис.грн.

       На кінець 2021 року залишки коштів на рахунках селищного бюджету становлять 10 305,9 тис.грн.

2022 рік

Дохідна частина селищного бюджету  на 2022 рік по загальному  фонду затверджена  з урахуванням змін в сумі 124 417,5 тис.грн. Фактично надійшло за звітний рік – 127 829,9 тис.грн., що складає 102,7 відсотка. З них надійшло офіційних трансфертів (дотацій, субвенцій) – 64 015,5 тис.грн. (99,5 %), податків і зборів – 63 814,5 тис.грн. (106,2%).До спеціального фонду надійшло 7 721,2 тис. грн. при уточненому  річному плані  - 8168,3 тис.грн.  або 94,5 відсотка.

Податку на доходи фізичних осіб надійшло в сумі 38868,7 тис.грн., виконання забезпечено на 103%. Порівняно з минулим роком надходження зросли на 6690,4 тис.грн., податку на майно отримано в сумі 11671,9 тис.грн.(119,7%), що на 958,7 тис.грн. більше минулого року, єдиного податку – 12312,3 тис.грн. (105,2%), або на 269,9 тис.грн. перевищено минулорічні надходження.

         Видаткова частина бюджету 2022 року по загальному фонду виконана на 89,9 відсотка: план з урахуванням змін на рік – 126 007,8 тис.грн., касові видатки – 113 279,3 тис.грн. По спеціальному фонду виконання склало 78,5 відсотка: уточнений план – 14 262,5 тис.грн., касові видатки – 11 190,9 тис.грн.

          По загальному фонду бюджету на утримання установ та здійснення заходів галузі «Освіта» спрямовано 78 835,7 тис.грн.,

«Культура» – 2 653,5 тис.грн.,

«Фізична культура та спорт» – 2 791,2 тис.грн.,

«Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 6 594,9 тис.грн.

        В структурі видатків загального фонду бюджету 81,7 відсотка займає заробітна плата з нарахуваннями працівників бюджетних установ – 92 586,2 тис.грн.; 0,6 відсотка - придбання продуктів харчування – 734,4 тис.грн.; 9,4 відсотка – оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10 674,9 тис.грн.

 

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 року склалася в сумі 

1 223,3 тис.грн. у зв’язку з попередньою оплатою природного газу. 

          На кінець 2022 року залишки коштів на рахунках бюджету становили 22 539,9  тис.грн

2023 рік

       Дохідна частина селищного бюджету  на 2023 рік по загальному  фонду затверджена  з урахуванням змін в сумі 149 022,1 тис.грн.. Фактично надійшло за звітний рік – 161 669,0 тис.грн., що складає 108,5 відсотка. З них надійшло офіційних трансфертів (дотацій, субвенцій) 76 160,9 тис.грн. (99,0 %), податків і зборів – 85 508,1  тис.грн.(118,6%).

До спеціального фонду надійшло 5 029,0 тис. грн., з них офіційних трансфертів – 226,9 тис.грн.  

Податку на доходи фізичних осіб надійшло в сумі  42563,8 тис.грн. або 117,4 відсотка  до уточнених річних  призначень . Порівняно з минулим роком надходження збільшились на 3695,1 тис.грн., податку на майно отримано в сумі 13349,7 тис.грн.(126,9%), що на 1677,8 тис.грн. більше минулого року, єдиного податку – 26016,4 тис.грн. (112,6%), або на 13704,1 тис.грн. перевищено минулорічні надходження.

В спеціальному фонді найбільшу питому вагу займають власні надходження бюджетних установ, яких отримано 4788,2 тис.грн.

        Видаткова частина бюджету по загальному фонду виконана на 92,3 відсотка: план з урахуванням змін на рік – 150 661,9 тис.грн., касові видатки – 139 040,6 тис.грн. На утримання установ та здійснення заходів у сфері освіти спрямовано 89 067,6 тис.грн., культури – 3 603,0 тис.грн., фізичної культури та спорту – 2 841,9 тис.грн. Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення виконані в сумі  8 040,4 тис.грн.

В структурі видатків загального фонду бюджету 71,6 відсотка займає заробітна плата з нарахуваннями працівників бюджетних установ – 99576,7 тис.грн.; 1,6 відсотка - придбання медикаментів та продуктів харчування – 2233,6 тис.грн.; 9,6 відсотка – оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 13371,7 тис.грн.

Видатки спеціального фонду склали 14 689,3 тис.грн.

 

                    Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою.                                                                                     

  Виконання делегованих повноважень ст.30 Повноваження в галузі житлово-комунального господарства.

           Відповідно до затвердженої програми «Благоустрій територій Доманівської селищної ради на 2021-2025 роки» у селах громади забезпечувалися чистота і порядок територій масового перебування населення. Парки та сквери облаштовані лавками для відпочинку, дитячі майданчики постійно ремонтувалися та фарбувалися. Цього року придбані та встановлені дитячі майданчики у старостинських округах громади  на загальну суму 700 тис.грн.

Постійно упорядковувалися території біля дошкільних навчальних закладів, стадіонів, прилеглі території до пам”ятників, меморіального комплексу, узбіччя доріг та кладовищ. Продовжено роботу по упорядкуванню центральної частини селища, а саме: по вул. Свободи відновлено дорожнє покриття, замінено бортові камені, проведено роботи по облаштуванню пішохідних доріжок, дорожніх знаків та встановлення камер спостереження в центральній частині селища. Постійно відновлюється дорожня розмітка пішохідних переходів. Облаштовано належним чином місця для стоянок автомобільного транспорту по вулиці О.Ливадара та Зелена (загальна сума 248,8 тис.грн.).

 Здійснено поточний ремонт асфальтобетонного покриття:

- пневмо-струменевим методом по вулицях  Центральна, Героїв Небесної Сотні, Центральна, Г.Сагайдачного, Гагаріна,  Дружби, Українська в смт Доманівка, загальний об’єм складає 1,3 тис.м.кв.на суму 574 тис.грн;

- асфальтом  по вулицях Свободи, Зелена, О.Ливадара, загальний об’єм складає 740,4 м.кв. на суму 585 тис.грн.

Проведено поточний ремонт автомобільних доріг з твердим покриттям по вулицях Новоселів, Первомайська, Калинова, Б.Хмельницького, Горького, Центральна, Квіткова, Маресьєва, загальний об’єм складає 14,3 тис.м.кв. на суму 986 тис.грн.

У селі Маринівка поточний ремонт асфальтобетонного покриття (пневмо-струменевим методом)  по вулиці Симона Петлюри складає 64 м.кв. сума 34 тис.грн. по вул.Космонавтів з твердим покриттям  3000м.кв. на суму 881,3 тис.

 У селі Кузнецове (вулиці Миру та Гайська) – 474,2 м.кв. на суму 266 тис.грн.

 Поточний ремонт під’їзної автомобільної дороги з твердим покриттям до сіл Трудолюбівка та Володимирівка здійснено на загальну суму 597,91 тис.грн.;

По вул.Східна у селі Щасливка – на загальну суму 112,0 тис.грн.

Продовжено поточний ремонт тротуарних доріжок по вулицях О.Ливадара та Свободи у смт Доманівка  загалом 42,8 м.кв на загальну суму 580,48 тис.грн.

Запроваджувалися акції «Чистий четвер». На виконання рішення виконавчого комітету селищної ради від 22.02.2023 №26 проведено заходи з благоустрою населених пунктів в межах щорічної акції «За чисте довкілля».

Системно продовжує вивозитися сміття та тверді побутові відходи. За вищезазначений період надано відповідні послуги та послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на загальну суму 164,1 тис.грн. Проведено впорядкування стихійного тимчасового сміттєзвалища за межами селища (Зброшківський напрямок) та ліквідовано 9 стихійних сміттєзвалищ у межах населених пунктів.

В рамках затвердженої сесією Доманівської селищної ради програми «Питна вода Доманівської селищної ради на 2021-2025 роки» та з метою покращення ситуації з надання населенню громади послуг з централізованого водопостачання та поліпшення матеріально-технічної бази комунальних підприємств поповнено статутний фонд КП «Маринівське-1» на суму 300,0 тис.грн., КП «Доманівське» - на суму 400,0 тис.грн.

 Рішенням виконавчого комітету селищної ради для КП «Доманівське» - від 24.01.2023 №20 та 21, для КП «Маринівське-1» - від 21.09.2023 №95. затверджені   економічно обгрунтовані тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення.

Для забезпечення питною водою населення гарантованої якості замовлено виготовлення проєктно-кошторисної документації для реконструкції зовнішніх мереж водопостачання від існуючої свердловини в с.Зброшкове до смт Доманівка Вознесенського району Миколаївської області. Вартість проєкту складатиме 477,64 тис.грн.

Протягом року здійснювалися роботи щодо відновлення та поточного ремонту вуличного освітлення. Замінено  652 лампи, 22 фотореле, 78 реле часу – на загальну суму 674,7 тис.грн.

По вулицях селища Доманівка, у селах Забара, Зброшкове на загальну суму 310,4 т.грн.,        

 Маринівський старостат - на загальну суму 119,8 тис.грн,

Петропавлівський старостат - на загальну суму 52,7 тис.грн,

Володимирівський старостат - на загальну суму 67,6 тис.грн.,

Зеленоярський старостат – на загальну суму 88 тис.грн.,

Царедарівський старостат – на загальну суму 36,2тис.грн.

Щаслиський старостат -  проведено  вуличного освітлення у селі Кузнецове на загальну суму 386,6 т.грн.

Працівниками відділу постійно проводиться робота з розчищення від порослі узбіччя доріг, які проходять територією громади.

В зимовий період вулиці населених пунктів громади вчасно прибиралися від снігу, забезпечувався вільний проїзд автомобільного транспорту до населених пунктів та вулицями населених пунктів.

У 2023 році згідно з рішенням виконавчого комітету селищної ради від 24.03.2023 №32 «Про організацію проведення суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Доманівської селищної територіальної громади» залучалися до певних видів робіт 12 працівників, які перебували на обліку у Центрі зайнятості як безробітні.

В умовах дії Закону України «Про правовий режим воєнного стану» відділом здійснюється робота щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 №333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб». Всього сформовано 315 справ громадян, які розмістили внутрішньо переселених осіб на безоплатній основі; нараховано компенсацію витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб за період січень – жовтень 2023 року на загальну суму 2426,3 тис. грн.

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Доманівської селищної ради, на звернення жителів громади, постійно інформує щодо проведених робіт на території громади на офіційних сайтах відділу та селищної ради.

Робота відділу по забезпеченню комфортних умов проживання жителів та належного санітарного стану на територіїї громади триває.

 Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради.

          З метою якісного надання адміністративних послуг у тому числі і делегованих повноважень органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» мешканцям Доманівської об’єднаної територіальної громади та юридичним особам, рішенням Доманівської селищної ради від 23.12.2020 № 9 створено Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради.

Для зручного отримання адміністративних послуг, для мешканців віддалених від смт. Доманівка сіл, в селах Володимирівка, Зелений Яр,  Маринівка, Петропавлівка, Царедарівка, Щасливка, створено віддалені робочі місця Центру.

Для кращої доступності отримання адміністративних послуг мешканцями населених пунктів нашої громади поза межами адміністративного центру, а також для мало мобільних мешканців нашої громади, рішенням сесії Доманівської селищної ради від 20.12.2022 року № 2 створено Пересувне віддалене робоче місце адміністратора Центру надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради за типом «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс». За період роботи, а це 11 місяців 2023 року надано 54 адміністративні послуги.

   У приміщенні Центру надають послуги, Консультації суб’єктам звернень начальник Центру, адміністратори та провідний спеціаліст, у разі необхідності, представники структурних підрозділів Доманівської селищної ради. Консультації у сфері надання адміністративних послуг можна отримати як безпосередньо у приміщенні Центру, так і у телефонному режимі за телефоном 9-17-72 або через електронну пошту doman_cnap@ukr.net.

   На теперішній час, через ЦНАП надається 319 найменувань адміністративних послуг. З них адміністративних послуг Доманівської селищної ради - 161, Вознесенської райдержадміністрації - 62,  територіальних органів центральних органів виконавчої влади – 96. У віддалених робочих місцях надаються 104 найменування адміністративних та соціальних послуг. Серед цих послуг саме ЦНАПом надаються послуги як делеговані повноваження органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування ст. 37-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме  повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону. За три роки надано 5726 адміністративних послуг цієї категорії.

По кількості населення мешканців громади, котре може користуватись послугами ЦНАП, а це повнолітні особи складає – 11780. Крім того адміністративні послуги було надано внутрішньо переміщеним особам в кількості – 2348 осіб.

На теперішній час у ЦНАП вакантні посади державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також посада державного реєстратора з питань  державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій вакантні. Завадою у заповненні зазначених посад є необхідність успішного проходження тестування на знання законодавства у Міністерстві юстиції України. Центром періодично оголошуються конкурси на заміщення вакантних посад, але з моменту коли посади стали вакантними тестування проводилось лише один раз у червні 2023 року. Селищною радою було направлено на проходження тестування чотири кандидати із осіб, які мали бажання зайняти посади державних реєстраторів, але в силу об’єктивних та суб’єктивних причин ніхто з кандидатів успішно не пройшов тестування. На теперішній час для майбутнього тестування направлено документи на трьох кандидатів.

Незважаючи на це, частину адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а саме видачу інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно суб’єктам звернення, а також посадовим особам Доманівської селищної ради надає начальник Центру, який пройшов навчання та має відповідні допуски до роботи в Реєстрі. За період 2021-2023 років, з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно надано 2815 послуг.

Адміністратори Центру та провідні спеціалісти на віддалених робочих місцях починаючи з березня 2022 року, через ПК «Соціальна громада» ставили на облік внутрішньо переміщених осіб, які були вимушені покинути своє місце проживання у зв’язку з військовою агресією, цим особам видавались довідки, а також реєструвались від них заяви на отримання різних соціальних допоміг. Взято на облік 1805 внутрішньо переміщених осіб.

Робота Центру, а також корисна інформація щодо надання адміністративних послуг висвітлювались у засобах масової інформації, а саме в газеті «Трибуна хлібороба» доки газета працювала, на офіційному вебсайті Доманівської селищної ради та соціальній мережі «Фейсбук».

З метою контролю якості надання адміністративних послуг, у фронт-офісі Центру в місці прийому громадян розміщено скриньки, в яких відвідувачі можуть залишити свої відгуки та побажання, написавши їх на аркуші паперу та помістивши у відповідну скриньку, про якість надання адміністративних послуг, ставлення до себе персоналу Центру тощо. У приміщені Центру, в зоні надання адміністративних послуг, в зоні очікування розміщено плакати з QR кодами, навивши на які свій смартфон, відвідувачі можуть також залишити свої враження про відвідування Центру. З метою оцінки якості надання адміністративних послуг, на виконання підпункту 1 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року N 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», Центр приєднаний до системи моніторингу ЦНАПів України.

За період 2021-2023 років. працівниками Центру, разом з віддаленими робочими місцями надано 30949 адміністративних послуг, з них
ЦНАП смт. Доманівка: 17673

По напрямкам:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

Кількість наданих послуг

Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради (напрямок реєстрації місця проживання)

5726

Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради (напрямок реєстрації речових прав на нерухоме майно)

2815

Відділ соціального захисту, охорони здоров’я Доманівської селищної ради

38

Відділ житлово-комунального господарства, архітектури та благоустрою Доманівської селищної ради

28

Відділ економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради

2968

Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області

2514

Послуг соціального характеру

3557

Інші послуги

27

Всього

17673

По суб’єктам надання послуг:

Назва суб’єкта надання адміністративних послуг

Кількість наданих послуг

Доманівська селищна рада

11575

Вознесенська РДА

3557

Органи виконавчої влади

2514

 

 ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ ЦНАП:

с. Володимирівка – 1737

         с. Зелений Яр – 2229

         с. Маринівка – 3869

         с. Петропавлівка – 1817

         с. Царедарівка – 1488

         с. Щасливка – 2136

   Всього ВРМ надано  13276 адміністративних послуг.

ЦНАП разом з ВРМ надано 30949 адміністративних послуг.

 

Відділ соціального захисту та охорони здоров’я Доманівської селищної ради

         За період 2021-2023 років відділ соціального захисту та охорони здоров’я Доманівської селищної ради здійснював  свою роботу відповідно до власних(самоврядних ) та делегованих повноважень( ст.32,ст.34  Закону України про місцеве самоврядування)

          Медична галузь на території громади представлена :

  • КНП «Доманівський центр первинної медико – санітарної допомоги» Доманівської селищної ради, до складу якого входять 2 амбулаторії ЗПСМ та 6 фельдшерських пунктів,
  • КНП «Доманівська  багатопрофільна  лікарня» Доманівської  селищної ради .

Відповідно до наданих повноважень здійснювалася організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення виділялися  власні кошти селищної ради на утримання медичних закладів. За 2021-2023 роки  заклади охорони здоров’я   профінансовано  на  9млн. 985 тис.  грн. (енергоносії, мед.обладнання, ремонтні роботи).

       Для покращення роботи КНП «Центр ПМСД» Доманівської селищної ради в червні 2021 року була створена робоча група з вивчення проблемних питань первинної медицини та підготовці   проекту  « Програми розвитку медичних  закладів Доманівської селищної ради на 2022-2025 роки, яка була прийнята в жовтні 2021 року. Наразі гостро стоїть питання забезпеченості Центру ПМСД сімейними лікарями. Для залучення кваліфікованих кадрів забезпечили доплату до посадового окладу лікарям-інтернам  за кошти місцевого бюджету, виплата щомісячної  матеріальної допомоги  молодим лікарям  для вирішення житлово-комунальних проблем, виплату одноразової матеріальної допомоги молодим лікарям в розмірі двух мінімальних зарплат КНП «Доманівська  багатопрофільна  лікарня» Доманівської  селищної ради приступили до роботи 6 молодих спеціалістів, які закінчили медінститути та пройшли інтернатуру  та один сімейний лікар в КНП «Центр ПМСД»

     Було забезпечено  відповідно до законодавства пільгову категорію населення

безкоштовними ліками та медичними виробами на суму 308,6 тис.грн.,                        відшкодовано вартість ліків для онкохворих на суму 36,6 тис.грн.,відшкодовано вартість зубопротезування на суму     32,6 тис.грн.

 

У сфері соціального захисту населення

       Станом на грудень 2023  року  на території громади  проживає 494 особи з інвалідністю , в т.ч.35 дітей-осіб з інвалідністю,3 особи з інвалідністю знаходяться на програмному гемодіалізі,10дітей-сиріт,16 чорнобильців,39-УБД на території інших держав,156-багатодітних родин,177-малозабезпечених сімей,134 родини в яких матір виховує дітей одна, 27 сімей, в яких загинули рідні, захищаючи територіальну цілісність країни від російської агресії,1391 внутрішньо переміщена особа.

          В грудні 2020 року була прийнята Програма «Турбота» Доманівської селищної ради на 2021-2025 роки .За три звітні роки у відповідності до визначених повноважень  Відділом було внесено  8 доповнень до Програми, відбулося 40 засідань Комісії з реалізації програм соціального захисту населення.

           За рахунок  коштів місцевого бюджету  додатково до встановлених законодавством гарантій була  виплачена матеріальна допомога, пільги та компенсації  на суму  1821,7 тис.грн.

 

Вид допомоги

Кількість осіб

Сума,

тис. грн

1

Матеріальна допомога учасникам бойових дій в роки Другої світової війни

1

61,0

2

Матеріальна допомога особам з інвалідністю та учасникам бойових дій на території інших держав

39

231,9

3

Матеріальна допомога  сім’ям загиблих учасників АТО на сході України

3

90,0

4

Матеріальна допомога учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС

17

90,0

5

Матеріальна допомога гостро потребуючим жителям громади(згідно заяв)

118

397,1

6

Відшкодування витрат на поховання та здійснення поминального обіду військовослужбовців та інших осіб, які загинули захищаючи суверенитет та територіальну цілісність України під час повномасштабного вторгнення рф за період 2022-2023 роки

18

210,0

7

Відшкодування вартості подарунків для привітання ювілярів

 

23,3

8

Відшкодування послуг зв’язку пільговим категоріям населення

 

11,1

 9

Відшкодування пільг інвалідам по зору 1групи (ниркова недостатність)

 

64,5

10

Відшкодування вартості пільгового проїзду та собівартості подачі-повернення автобусів

 

405,0

11

Відшкодування компенсації фізичним особам ,які надають соціальні послуги на непрофесійній основі

19

237,8

 

разом

 

1821,7

     На виконання делегованих повноважень підготовлено  і подано на затвердження селищної  ради 4 цільові місцеві програми          

1.ПРОГРАМА підтримки внутрішньо переміщених   осіб по Доманівській територіальній    громаді    на 2023-2024 роки

2. Програма «Безбар’єрна Доманівщина на період до 2025 року

3. Комплексна програма підтримки сімей та дітей ,забезпечення рівних прав  та можливостей жінок і чоловіків в Доманівській селищній раді на 2022-2025 роки»

4. Спільно з медичними закладами «Програму розвитку медичних закладів Доманівської селищної ради на 2022-2025 роки».

 

       Спеціалістами відділу за 2021-2023 рік прийнято 8836 заяв на призначення усіх видів державних соціальних  допомог, пільг, субсидій, надано 5500 усних консультацій, щодо правильності заповнення документів. Проведено обстеження матеріально-побутових умов заявників, про що складено відповідні акти у кількості 1625 штук. Зареєстровано 2438 внутрішньо переміщених осіб .

        Забезпечено здійснення передбачених законодавством заходів щодо  громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома.

Комунальний заклад «Центр надання інтегрованих соціальних послуг» Доманівської селищної ради  надає соціальну послугу догляд вдома 116 громадянам похилого віку.

 

       Вирішувалися відповідно до законодавства питання надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.  Фахівцем з соціальної роботи було відвідано 100 сімей , з яких 23  опинилися в складних життєвих обставинах, у них виховується 62  дитини: 10 сімей  взято під соціальний супровід, 13 сімей отримують соціальні послуги за карткою отримувачів послуг.Складено - 7 актів з питання насильства в сім’ї, 47 актів оцінки потреб сім’ї/особи, надано 72 консультації з різних питань
       На базі Центру інтегрованих соціальних послуг селищної ради  в 2022 році створено Кімнату психосоціальної підтримки за підтримки GIZ /Партнери придбали меблі, техніку, все необхідне обладнання, навчили молодих психологів надавати психологічну підтримку людям. В 2023 році відкрито «Центр психологічного розвантаження.» Підготовлені тренерами Проекту спеціалісти надають послуги  арт та аромотерапії, гончарства, в’язання пальцями. Спеціально розроблені методики допоможуть людям пережити лихо війни. Соціальні робітники Центру інтегрованих соціальних послуг  отримали 16 триколісних  електровелосипедів.

      Забезпечено здійснення передбачених законодавством заходів щодо влаштування в  відділення  стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Доманівської селищної ради   осіб з інвалідністю і громадян похилого віку, які мають потребу в цьому.

        За три роки  до відділення влаштовано 26 чоловік.    На 1 грудня проживає 28 осіб:-19 осіб - жителів нашої громади , 7 осіб -  Мостівської громади, 1 особа -  Прибузької, 1 –ВПО.

       За 2021-2023 роки видатки з  бюджету на утримання стаціонарного відділення становлять 5млн.391 тис.грн. в т.ч витрати на - одного проживаючого в день становлять 425,43 грн., в місяць 11,9 тисяч грн.

      Отримали  допомогу від GIZ : ліжка, матраци, постіль, підйомник для інвалідів, комп’ютерна техніка та сучасний смарт телевізор, генератор, реабілітаційні засоби та велику кількість засобів гігієни

       Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Промінець»

 забезпечує права дитини з інвалідністю, та дітей, які мають ризик отримати інвалідність, на реабілітаційні послуги та забезпечення їх систематичним кваліфікованим супроводом.

       На сьогодні в центрі проходять курс реабілітації 34 дитини з інвалідністю:

 Доманівській  ОТГ – 19 дітей; Прибузька  - 5 дітей; Мостівська - 6 дітей.

       Видатки з  бюджету на утримання за період 2021-2023 роки склали 1млн.937 тис.грн. Видатки на 1 вихованця в місяць-3,1 тис.грн

        Отримали  допомогу від GIZ :  комплект комп’ютерної техніки, генератор, баки для води, засоби гігієни.

З початку повномасштабного вторгнення рф на територію України одним із напрямків роботи  стала соціальна захищеність ВПО, які перемістилися на територію нашої громади та малозабезпечених жителів громади, шляхом надання гуманітарної допомоги. Першими на допомогу прийшли територіальні громади Тернопільщини, гум.штаб нар.депутата Артема Чорноморова, Саратська с/р Белгород-Дністровського району, Одеська організація роботодавців, БО «МРІЙ ДІЙ», Гуманітарний штаб Миколаївської обласної військової  адміністрації, обласний центр соціальних служб, МО «ЮНІСЕФ»,ГО «Червоний Хрест України» ,ГО «Ресурсний центр громадських ініціатив», ГО «Центр навчання і освіти дорослих «Південь», МБО «Партнерство «Кожній дитині» та інш. Протягом 2022 року до Центру надійшло гуманітарної допомоги на загальну суму 5,4 млн.грн в 2023році – 50,7 тис.грн.
         Гуманітарну допомогу  у вигляді продуктових наборів, засобів гігієни,  отримали 6421 особи в тому числі: ВПО 1400 осіб, пенсіонери за віком 2496 осіб, особи з інвалідність 166 осіб, діти з інвалідністю 19, багатодітні сім’ї 166,одинокі матері 111, діти до 16 років 1748осіб, сім’ї загиблих.

        Питання опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно забезпечити свої права і здійснювати обов’язки,  вирішувалися на  опікунській раді. У 2021-2023 роках опікунська рада провела 8 засідань, на яких розглянуто звернення з питань опіки та піклування над недієздатною особою.

           Відбулося 5 засідань Комісії з прийняття рішень щодо надання грошової компенсації членам сімей загиблих військовослужбовців та осіб з інвалідністю відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей. Виплачено 1527 тис. грн. з державного бюджету.

     

                                       Служба у справах дітей.

 Служба у справах дітей діє відповідно до повноважень наданих ст.4 Закону

України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей». Виконання делегованих повноважень ст.32 п.п.7,8.

          На території громади  проживає 3300 дітей  а також ще 502 дитини - дітки ВПО. Загальна кількість дітей становить 3802 дитини :

Кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням- 35 дітей;   

дітей-сиріт- 16 осіб;    

дітей, позбавлених батьківського піклування- 19 осіб;     

дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах- 53 особи;

дітей з інвалідністю- 50   осіб;

дітей у багатодітних сім’ях-  573 особи;

Кількість прийомних сімей -2: у них дітей-3.  

Дитячий будинок сімейного типу – 1 в ньому проживає  – 7 дітей;

Чисельність дітей мешканців ТГ, влаштованих до інтернатних закладів -6 дітей,  із них за заявами батьків  3 особи, за рішенням органу опіки та піклування- 3 особи.

Кількість дітей територіальної громади, які влаштовані до центрів соціально-психологічної реабілітації - 1 особа.

За рахунок субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та на підставі Розпорядженням Вознесенської райдержадміністрації від 24.01.2022 року №6-р на території Доманівської селищної ради  1 лютого 2022 року створений  ДИТЯЧИЙ БУДИНОК СІМЕЙНОГО ТИПУ!

З початком повномасштабної агресії російської федерації на територію нашої громади заїхали родини ВПО  з дітьми, загальна кількість - 502 дитини, ці діти теж підпадають під наше обслуговування, а саме: було надано-  47 статусів дитини постраждалої від військових дій та збройної агресії діткам ВПО, 2 статуси дитини- сироти,  дітям,  батьки яких померли на території громади, надавалися довідки –  встановлення родинних зв’язків для обліку їх на нашій території та визначення відповідальної особи за їх життя - в кількості 28 штук.  

З початку створення служби  у справах дітей  відслідковується стан утримання дітей в родинах,  здійснено 342 виїзди в родини. Почастішали випадки вживання алкогольних напоїв обох батьків разом, також погірщився стан догляду за дітьми, почастішали випадки  невиконання батьками обов’язку щодо забезпечення дітей засобами для навчання в онлайн форматі для здобуття освіти.

          Робота служби щодо належного виконання батьківських обов’язків ускладнюєся  тим,  що з початком військових дій всі центри соціально – психологічної реабілітаці та Будинок дитини, що знаходились на території Миколаївської області були евакуйовані у м. Чернівці. Наприкінці грудня 2022 року у область повернулися лиш 2 центри СПР (м. Первомайськ -29 місць та м. Южноукраїнськ – 78 місць, і в цих центрах розміщено і дітей що знаходилися в Миколаївському центрі СПР, так як цей центр зазнав руйнувань під час обстрілів ), тобто вилучати дитину з родини стає дедалі  важче,  існує певна черга для влаштування дітей до цих . Дітей віком від 0 до 3 років , що мають ризик вилучення від  батьків потрібно доставляти в Будинок дитини м. Чернівці, дорога займає  1,5 доби в одну сторону.

За 18 місяців повномасштабного вторгнення дітям – сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування, а також дітям  з числа внутрішньо переміщених осіб, за підтримки БФ «Єдність громади», БФ «Ласка» наших польських друзів "Team Krakov dla Ukrainy", волонтера Марина Козира, постійно надавалася гуманітарна допомога у вигляді: продуктів харчування,  одягу, взуття, гігієна: памперси, серветки, дитячі бутилочки та постушки, іграшки а також  портфелі з канцелярським  приладдям.

Також було отримано від UNISEF 80 боксів з одягом для малечі віком від 1 до 3 років для дітей ВПО та багатодітних родин

Діють затверджені програми: «Дитинство на 2021-2023 роки», «Про затвердження   перспективного Плану дій з реформування інституційного догляду та виховання дітей на території  Доманівської селищної ради 2021 -2023роки», на підставі пункту 2 цієї програми придбано меблі та побутову техніку у ДБСТ,« Цільова соціальна програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  та осіб з їх числа в Доманівській  селищній раді на 2021-2023 роки» та продовжено відповідні заходи до 2026 року.

   З метою захисту та інтересів дітей протягом 2021-2023 років проведено 29 засідань комісії з питань захисту дітей при Доманівській селищній раді  розглянуто такі питання:

-надання дозволу на вчинення правочину в інтересах малолітніх та неповнолітніх  дітей - 1 6;

- визначення порядку зустрічей батьків  з їх дітьми - 17;

- визначення місця проживання дітей разом з батьками -  19;

- неналежне виконання своїх  батьківських обов’язків по відношенню до дітей -52;

 - надання висновків про позбавлення батьківських прав – 10;

- затвердження індивідуальних планів на дітей, які перебувають на облік ссд:

- 53  дитини, які  опинилися в складних життєвих обставинах;

- 32  дитини мають статус позбавлених  батьківського     піклування:

- надано на затвердження виконавчого комітету рішень про надання статусу дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування -19 рішень ;

-надання соціального захисту дитині – 1;

-рішень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування -19;

-взяття на облік та включення до банку даних сімей, які перебувають в СЖО-53  - надання доручення для виготовлення ID – карти  неповнолітньому -1.

-рішень про надання статусу  дитини, постраждалої від військових дій  та збройних конфліктів  -25;

-проведено профілактичних рейдів «Діти вулиці» -72,

-складено -35 протоколів про неналежне виконання батьківських обов’язків ;

      Під постійним контролем перебуває питання вчасної постановки н-затверджено -53 індивідуальних плани на дітей.

-подано документи до суду щодо  позбавлення батьківських прав 6 позовних заяв стосовно  9 дітей.

-поставлено  на облік як дитина, над якою скоєно насилля – 2.

-видано наказів  про тимчасове  влаштування дітей  в сім’ю - 17.

Постійно надається правова допомога сім’ям з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах, опікунам (піклувальникам), прийомним батькам в оформлені документації для отримання гарантованої державою допомоги, працевлаштування, виконання батьками обов’язків по догляду за дітьми, тощо.

      Наразі основними завданнями служби у справах дітей залишається реалізація права кожної дитини, яка залишилась без батьківського піклування, на  виховання в сім’ї, зменшення кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського піклування, в державних закладах.

а квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які на час виникнення обставин, що призвели до втрати дітьми батьків, не мали впорядкованого житла. По досягненню дітьми відповідного віку службою направляється до піклувальника письмове повідомлення щодо забезпечення права дитини на постановку їх на квартирний облік.

      Станом на 01.12.2023 року на квартирному  обліку перебуває-  46 осіб дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.  Відповідно до Протоколу Регіональної комісії 6-ти дітям, що перебувають на обліку виділено кошти на придбання житла.   У зв’язку з військовим станом,   ці діти не змогли придбати житло протягом року, термін придбання їм подовжено ще на 6 місяців після закінчення військового стану.

Наразі основними завданнями служби у справах дітей залишається реалізація права кожної дитини, яка залишилась без батьківського піклування, на виховання в сім’ї, зменшення кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, перебування  дітей в державних закладах, з цією метою проводиться  робота щодо пошуку кандидатів в опікуни, піклувальники, прийомні родини, патронатні вихователі та батьки – вихователі. З початку року до Обласного центру соціальних служб  було направлено – 6 кандидатів 4 – опікуни та 2- батьки – вихователі.

      Службі справах дітей має дозвіл від Міністерства соціальної політики  та підключена до ІЕАС «Діти»

Звіт відділу освіти, культури, молоді та спорту.

Виконання делегованих повноважень стаття 32. Повноваження у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту" Мережа закладів освіти:
   На початок 2023/2024 навчального року мережа закладів освіти Доманівської селищної ради складає:

-закладів загальної середньої освіти – 5 - усього класів у закладах загальної середньої освіти – 79, у них учнів – 1395.    

 1-4 класів – 30, у них учнів -  495;
 5-9 класів – 36, у них учнів – 729;
 10-12 класів – 13, у них учнів – 171;
 класів з інклюзивним навчанням – 22, у них учнів – 31.
  Закладів дошкільної освіти – 8;
  - структурних підрозділів дошкільної освіти – 3;
  - усього груп у закладах дошкільної освіти – 21, у них вихованців – 328.

   Закладів позашкільної освіти – 3, у них учнів – 541.

            На утримання діючої мережі закладів загальної середньої освіти  у 2023 році спрямовано коштів:  
  - на заробітну плату вчителів  - 41 535 600 грн.                                                      
  - заробітна плата технічного персоналу  – 13 681
 868 грн.                          
  - оплата електроенергії  – 1 302 933грн.
  - оплата природного газу – 1 972 220 грн.
  - закупівля вугілля – 3 637 255 грн.
  - оплата послуг (крім комунальних) – 1 244 083 грн.
  - оплата водопостачання – 149 465 грн.
  - підвезення – 2 031 480 грн.

   - харчування – 1 991 120 грн.
   - капітальний ремонт – 946 500 грн.

   - інше – 2 001 775 грн.

                        На утримання закладів дошкільної освіти в 2023

     заплановано  16 189 173 грн.,  використано – 9 933 400 грн.:
    - на заробітну плату  - 7 220 100 грн.                                                    
    - оплата електроенергії – 161 300 грн.
    - оплата природного газу – 174 500 грн.
    - закупівля вугілля – 104 300 грн.
    - оплата послуг (крім комунальних) – 515 300 грн.
    - оплата водопостачання та водовідведення – 7 000 грн.
    - харчування – 61 200 грн.
    - інше – 544 600 грн.
    - реконструкція та реставрація об’єктів – 198 600 грн.
    - капітальний ремонт – 946 500 грн.

                   Утримання мережі закладів позашкільної освіти.

     - Доманівська дитячо-юнацька спортивна школа  - 2 156 319 грн.
     - Доманівський Будинок дитячої творчості – 1 279 623 грн.
     - Доманівська дитяча музична школа – 1 081 679 грн.
   
Середня вартість утримання одного учня  в закладах загальної середньої освіти  становить - 48 150 грн.:
      - за кошти державного бюджету  –  29 775 грн.
      - за кошти місцевого бюджету  –  18 375 грн.
Середня вартість утримання одного вихованця в закладах дошкільної освіти:
      - з місцевого бюджету  – 54 509 грн.

     Середня вартість утримання одного вихованця в закладах позашкільної освіти з місцевого бюджету:
     - Будинок дитячої творчості – 6 591 грн.
     - Дитячо-юнацька спортивна школа – 13 494 грн.
     - Доманівська дитяча музична школа – 29 739 грн.

                   Організація підвезення учнів до закладів освіти.     
       8 шкільних автобусів забезпечують підвезення 352 учня до закладів загальної середньої освіти:
       - Ліцей “Успіх” – 133 учня;
      - Ліцей “Перспектива” – 67 учнів;
      - Кузнецівський ліцей ім. героя АТО Матвієнка А.В. – 110 учнів;
      - Маринівський ліцей “Лідер” – 39 учнів;
      - Маринівська початкова школа – 3 учні.

                   Організація харчування у закладах освіти
             Забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням за рахунок коштів місцевого бюджету 663 дитини.

      - Ліцей “Успіх” – 235 учнів;
      - Ліцей “Перспектива” – 172 учні;
      - Кузнецівський ліцейт ім.героя АТО Матвієнка А.В. – 101 учень:
      - Маринівський ліцей “Лідер” – 130 учнів;
      - Маринівська початкова школа – 25 учнів.

На утримання діючої мережі закладів загальної середньої освіти у 2023 році спрямовано кошти:   на заробітну плату вчителів  - 41 535 600 грн.                                                      
  - заробітна плата технічного персоналу  – 13 681 868 грн.                          
  - оплата електроенергії  – 1 302 933грн.
  - оплата природного газу – 1 972 220 грн.
  - закупівля вугілля – 3 637 255 грн.
  - оплата послуг (крім комунальних) – 1 244 083 грн.
  - оплата водопостачання – 149 465 грн.
  - підвезення – 2 031 480 грн.
  - харчування – 1 991 120 грн.
  - інше – 1 803 175 грн.
У 2023 році для функціонування закладів дошкільної освіти заплановано  16 189 173 грн.,  використано – 9 933 400 грн.:
    - на заробітну плату  - 7 220 100 грн.                                                    
    - оплата електроенергії – 161 300 грн.
    - оплата природного газу – 174 500 грн.
    - закупівля вугілля – 104 300 грн.
    - оплата послуг (крім комунальних) – 515 300 грн.
    - оплата водопостачання та водовідведення – 7 000 грн.
    - харчування – 61 200 грн.
    - інше – 544 600 грн.
    - реконструкція та реставрація об’єктів – 198 600 грн.
    - капітальний ремонт – 946 500 грн.

        У 2023 році на виконання заходів протипожежної безпеки з місцевого бюджету виділено  1 584 322  грн.:
 - на створення та облаштування класу безпеки – 207 602 грн.
 - на виготовлення  проектно-кошторисної документації  -415 274 грн

 - для зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти г – 591 826 грн.

 - для облаштування укриттів з місцевого бюджету виділено  - 1 153 050  грн.

       З 24 лютого 2022 року перед освітянами постали нові виклики. Внаслідок російської агресії в Україні оголошено воєнний стан, призупинено навчальний процес, вводяться додаткові канікули. Відновлення навчання в дистанційній формі відбувалось у незвичних для нас умовах. Перехід на дистанційне навчання став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, вчителів, учнів та їхніх батьків.

          Завдяки реалізації національного проекту  Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України «Ноутбук кожному вчителю»  вчителі  Доманівської  громади отримали 10 хромбуків, що дало змогу  більш якісно організувати навчання у дистанційній формі.

Актуальною проблемою є облаштування укриттів. Завдяки співпраці з різними міжнародними фондами всім установам для облаштування укриттів передано генератори, засоби гігієни, ємкості для води, контейнери для продуктів.

У 2023/2024 навчальному роц і заклади освіти  працюють:

-за змішаною формою 4 заклади загальної середньої освіти та 5 філій,6 закладів дошкільної освіти, 2 заклади позашкільної освіти;
-очно  1 заклад загальної середньої освіти,1 структурний підрозділ дошкільної -освіти,1 заклад позашкільної освіти;
-дистанційно 2 заклади дошкільної освіти.
     Форма роботи закладів освіти упродовж року  змінювалася в разі  зміни безпекової ситуації в регіоні.

     Базова мережа закладів культури Доманівської селищної  ради  складається:
- 13 клубних закладів;

- 11 бібліотечних закладів;
- 1 історичного музею Доманівської селищної ради.
     2 аматорські колективи у 2023 році підтвердили звання  «народний»:

- народний духовий оркестр «Фестиваль»;

- народний вокальний ансамбль «Нові обрії».
На утримання закладів культури у 2023 році використано 3 239 176 грн.:
 - заклади культури –  2 324 438 грн.
- бібліотечні заклади – 856 587 грн.

- музей – 58 151 
 

Робота виконавчого комітету по залученню  інвестиційних проєктів в громаду.

 

 

1

Програма ЄС «Міцні регіони - Спеціальна програма підтримки України» в  рамках співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва

GIZ  -  13.3 млн.грн.

 

 

тис.грн

Капітальний ремонт даху  та  першого поверху поліклінічного відділення з облаштуванням сучасного Колцентру

 

6500

 

Модульна котельна

2700

 

Стіл механічний операційний                                                   

281,1

 

 Гінекологічний кабінет

386,6

 

Мобільний адміністратор

111,1

 

Паспортна станція

494,7

 

Триколісний електровелосипед 16 шт.

578,0

 

Очистка води «Оазис»

395,4

 

генератори

660,8

 

Кімната психологічне розвантажування

194,6

 

Реабілітаціне обладнання,

180,2

 

Інші матеріали

689,8

2

ГС Бізнес мережа сільських жінок України, проєкт "CASE"

 Фінансує міжнародна  організація   Oxfam -32млн.грн

 

 

 14 теплиць, навчання, обмін досвідом

 

 

Домогосподарствам 1100 шт, комплектів знарядь праці, насіння

7200,0

 

4 твердопаливні котли

460,0

3

«Сади Перемоги», проєкт  SURGe  / Фінансує уряд Канади/  900тис.грн

 

в т. ч. Теплиця розсадник

Мотоблок, навісне

760,0

40,0

 

Будинок сімейного типу, ВПО

Морозильна камера, холодильник, пральна машина, подрібнювач корму, крісла, казан, каструлі, простирадла, ємність для води

100,0

4

ЮНІСЕФ

Автомобіль КНП «Доманівський центр первинної медико – санітарної допомоги»

716,0

5

Проєкт  «ЛЮДСЬКИЙ ВИМІР» Міжнародної організації з міграції #IOMUkraine, що фінансується Посольством Канади

13 шт. відеокамер, 47 контейнери для роздільного збору сміття

439,6

6

Продовольча   програма  ООН( ФАО)        10 млн.грн.

Насіння  пшениці, ріпаку, кукурудзи, ячменю, соняшнику, добрива, корм. , насіння картоплі

 

                   Благодійна допомога - 2,1млн.грн

 Отримано та направлено закладам освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, потребуючим жителям громади і внутрішньопереміщеним особам   

   - ЮНІСЕФ   –351,9 тис.грн  (засоби гігієни);
  - 
DOBRE     -  200,4тис. грн (5 генераторів);

  -  ULEAD з Європою на суму  - 545 733,41 грн (генератори, спальні мішки, каремати, вуличний освітлювач).
  -Міжнародна організація міграції на суму - 215 890 грн;

  - Міжнародна організація солідарності  (Польша)- 796 604,24 (медобладнання  та генератори).

З березня 2022 року внутрішньо перемішеним особам, пенсіонерам громади, сім’ям, які опинились в складних життєвих умовах надано гуманітарної допомоги на суму    5 719 896 грн.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь