Педагогічна майстерня вчителів історії
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти, молоді та спорту виконавчого органу Доманівської селищної 26 вересня 2019 року проведено педагогічну майстерню вчителів історії з проблеми «Дидактичні ігри на уроках історії».
Сьогодення вимагає від педагога бути весь час у пошуку, викликає гостру потребу у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу, пошуку нових форм, які б допомагали зацікавити дітей, розвивати їх інтелектуальний та творчий потенціал. Зацікавити їх стає все важче. Тому вчителі історії дуже гостро поставили питання вивчення впливу нетрадиційних форм роботи на розумовий розвиток дитини, розвиток її творчості, уяви. «Нестандартні форм роботи, які з’явились як альтернатива традиційним, загальноприйнятим нормам, є ніщо інше, як розвиток пройденого руху вперед з опорою на практичний вчорашній досвід з урахуванням інтересів сучасних дітей. Неабияка роль тут відводиться інтерактивним вправам та іграм» - саме так зазначила вчитель історії Доманівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Пишняк О.А.
Учитель Козубівської філії Доманівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Онищенко О.Ю. запропонувала колегам фрагменти популярних ігрових програм “Поле чудес”, “Найрозумніший”, “Що? Де? Коли?”, “Розумники та розумниці”, які використовує на уроках історії та у тематичних позакласних заходах.
Про ефективність заочних подорожей, розгадування історичних кросвордів, вікторин, пізнавальних марафонів, мозкових штурмів, дебатів, рольових ігор, турнірів ерудитів, елементу “Чорного ящика» розповідала вчитель Петропавлівської філії Доманівського ЗЗСО Гуровська О.М. Ольга Миколаївна запропонувала колегам розглянути деякі дидактичні ігри більш розгорнуто та випробувати власні сили у змаганні ерудитів.