Семінар у Зеленоярській філії Доманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2
26 березня 2019 року у Зеленоярській філії Доманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 відбувся семінар на тему: «Психолого – педагогічні засади реалізації Концепції «Нова українська школа». Учасників семінару гостинно зустрів колектив закладу на чолі з завідувачем філії Арматрату Л.П., адже на захід було запрошено класоводів 1 та 4 класів, практичних психологів закладів загальної середньої освіти Доманівської селищної ради, батьків нинішніх і майбутніх першокласників, заступника з виховної роботи Доманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, працівників відділу освіти, молоді та спорту виконавчого органу Доманівської селищної ради.
Розпочала семінар Арматраут Л.П., яка повідомила присутнім мету та завдання семінару.
Потім естафету прийняла Марчук Н.І. та ознайомила присутніх з основними засадами Концепції «Нова українська школа».
Практичний психолог Доманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 - Волошина А.В. презентувала два важливі аспекти початку шкільного навчання дитини, а саме : «Особливості розвитку дітей 6 – річного віку» та «Важливість адаптації дітей першого класу до навчання в школі».
Далі почалося цікаве і захоплююче дійство в класній кімнаті 1 класу. Класовод Павлюкович Т.І. запропонувала всім присутнім прожити один день в ролі учня 1 класу Нової української школи. Було тут: ранкове коло, ранкова зустріч, знайомство, робота в парі, в команді, робота з конструктором LEGO, творча робота на задану букву, рефлексія та інше. Час пролетів швидко. Мабуть вперше ніхто нікуди не поспішав, бо було дуже цікаво, корисно і захоплююче.
Активно і зацікавлено працювали батьки. Адже вони є повноправними партнерами школи в організації та реалізації Концепції Нової української школи. Батьки майбутніх першокласників щиро озвучили свої побоювання перед початком навчання їх дітей у школі, а батьки дітей, які вже навчаються у 1 класі із захватом і радістю поділилися тим, що діти йдуть в школу залюбки, граючись, навчилися читати, рахувати, писати, аналізувати, робити висновки, проводити досліди.
Вагомою частиною практикуму був фільм, створений класоводом 1 класу Павлюкович Т.І., в якому учасники семінару побачили її учнів на уроках математики, мистецтва, Я досліджую світ, читання.
Вразив педагогів і освітній простір, облаштований у класі. Класна кімната має всі осередки за вимогами Нової української школи. Все, що оточує дітей в класі яскраве, функціональне, мобільне. Учасники семінару з головою занурилися в атмосферу навчання, творчості, пізнання нового в процесі гри і величезної роботи мотивованого на успіх педагога.
Все, що має початок має і кінець. Ставши в коло, учасники створили павутину успіху і побажань . День прожитий в Нової української школи став для всіх відкриттям, впевненістю в необхідності змін, вірою в свої сили. Всі присутні чітко зрозуміли, що нинішнє поколінні дітей не можна вчити застарілими методами, бо вони народилися в інший час.
На завершення семінару кожному учаснику було надано слово для того, щоб виразити свої емоції та почуття після побаченого та почутого, у результаті чого усі присутні висловили вдячність завідувачу філії Арматраут Л.П., класоводу 1 класу Павлюкович Т.І., всьому педагогічному колективу філії та батькам.
Начальник відділу освіти, молоді та спорту виконавчого органу Доманівської селищної ради - Тихолаз О.М. підвела підсумки семінару, високо оцінила роботу колективу школи. Методисти відділу освіти, молоді та спорту - Арматраут Г.І. та Цехоцька І.М. проаналізували та прокоментували організаційну, практичну і методичну складову семінару.
Присутні домовилися, що обмін досвідом буде продовжуватися. Нова українська школа спонукає нас до вміння змінюватися і швидко реагувати на виклики сьогодення.